کد خبر : 36467
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 12:32

نورپردازی و نصب المان‌های نوری در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

نورپردازی و نصب المان‌های نوری در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: با هدف زیباسازی و ایجاد جاذبه های بصری، نصب المان های نوری و نورپردازی معابر از ابتدای سال جاری در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است.

آی نیوز-  رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای ایجاد تحول در سیمای شبانه و افزایش نشاط در فضای شهری غرب و شمال‌غرب تبریز، المان های نوری توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز در سطح منطقه نصب شده است.
وی افزود: همزمان با افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای قراملک، المان های نوری بر روی تیرهای روشنایی رفوژ میانی جاده سنتو به تعداد ۱۵۰ عدد نصب و نورپردازی شد و جلوه ویژه ای در ورودی غرب تبریز صورت گرفت.
شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: المان های نوری و نورپردازی در شهر علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، تاثیر بسیار زیادی در خوانایی و تقویت هویت منظر شبانه شهر دارند و چراغ و المان های خیابانی و معابر بخش های حیاتی هر شهر هستند که در ایجاد امنیت و فضای جذاب شهری نقش بسزایی ایفا می‌کنند.
جان‌فشان نوبری در ادامه تصریح کرد: علاوه بر اجرای این نورپردازی ها، اقدامات اصلاح روشنایی پارک‌ها، با هدف بهره مندی بهتر از فضاهای شهری و زیباسازی و بهبود روشنایی در شب در پارک‌‌های سطح منطقه از جمله پارک شهید برقی در سال جاری اجرایی شده است.

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.