کد خبر : 36549
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 19:03

آغاز فصل جدید در آذربایجان شرقی با سرمست

آغاز فصل جدید در آذربایجان شرقی با سرمست

استاندار جدید آذربایجان شرقی گفت: چالش های استان را به خوبی می شناسم و برای همه آن ها راهکارهای علمی و کاربردی دارم.

بهرام سرمست که قرار است فردا چهارشنبه به طور رسمی به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی معرفی شود در گفت و گو یی با وقت نیوز همچنین از برنامه های کارشناسی شده برای توسعه استان و احیا جایگاه تاریخی آن خبر داد.

وی اشاره کرد که فردا در معارفه خود کلیات برنامه های توسعه استان و راهکارهای برون رفت از چالش های آن را تشریح خواهم کرد.
سرمست بیان کرد: با چالش ها و مشکلات استان به ویژه در حوزه اقتصاد ،‌صنعت و انرژی و آب نا آشنا نیستم و همه تلاشم را برای رفع آن ها به کار خواهم گرفت.
و ی تصریح کرد: مردم با فرهنگ و نجیب استان به درستی مطالباتی در زمینه جبران عقب ماندگی ها و ارتقاء جایگاه استان دارند که ان شاء الله با مشارکت و همراهی خود آن ها و با کمک نمایندگان استان و مدیران بر آورده خواهیم کرد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین ازنقش رسانه ها به ویژه رسانه های حرفه ی و تخصی در توسعه و پیشرفت استان سخن گفت و اشاره کرد که بیش از گذشته با آنان در تعامل و همراه خواهم بود.
سرمست از فرزندان خلف و با کفایت خطه آذربایجان و زاده بناب است که مدارج مدیریتی و اجرایی را از رده مدیریت های میانی تا استانداری قم و نیز سرپرستی معاونت سیاسی وزارت کشور را با موفقیت طی کرده و با کارنامه و دست پر کلید استانداری آذربایجان شرقی به دست گرفته تا فصل جدیدی برای رشد و توسعه این استان بگشاید.

نوروز قاسمی


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.