کد خبر : 36665
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 12:24

در راستای رفع گره ترافیکی ورودی بیمارستان مردانی آذر صورت گرفت:

در راستای رفع گره ترافیکی ورودی بیمارستان مردانی آذر صورت گرفت:

تملک ۱۰۰۰ متر مربع از جاده زرنق جهت تعریض مسیر ورودی بیمارستان مردانی آذر

آی نیوز- شهردار منطقه۹ گفت: یک هزار متر مربع از اراضی واقع در جاده زرنق جهت تعریض معبر و رفع گره ترافیکی در پیرامون بیمارستان کودکان مردانی آذر، آزادسازی شد.
به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۹ تبریز، اکبر دنیادوست، شهردارمنطقه، با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از معضلات موجود در محدوده بیمارستان تخصصی کودکان زهرا مردانی آذر، عرض کم جاده در آن محدوده است که ازدحام و ترافیک ناشی از تجمع خودروهای مراجعه کنندگان به بیمارستان در برخی ساعات باعث تشدید مشکلات برای ساکنین شهرک خاوران و اهالی روستاهای همجوارمی شود. از این رو، با تدابیر اتخاذ شده و مطالعات صورت گرفته، اقدامات عاجل و مؤثری درباره توافق و تملک اراضی موجود در محدوده بیمارستان مردانی آذر پیش بینی شده است.
شهردار منطقه ۹ تبریز، در ادامه افزود: تنها راه حل رفع مشکل ترافیک و ازدحام محدوده ورودی بیمارستان مردانی آذر، تعریض جاده زرنق در آن محدوده بود که در اولین گام، با همت مدیریت املاک و مستغلات منطقه، موفق به توافق، تملک و آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی مورد اشاره شدیم که گام بزرگی در تعریض و یکدست کردن عرض واقعی جاده زرنق به شمار می آید.
اکبر دنیادوست در پایان سخنان خود، اظهار داشت: پس از طی روند تملک، این اراضی به حوزه فنی و عمرانی منطقه تحویل خواهد شد تا عملیات تعریض در این محدوده به انجام رسیده و بستر لازم برای اجرای عملیات جدول و پروفیل های عمرانی دیگر نیز فراهم آید تا این محدوده در آینده ای نزدیک، از وضعیت بهینه و مناسبی برای تردد خودروها برخوردار گردد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.