کد خبر : 3924
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 - 6:24

دولت پس ازهدفمندی یارانه ها بیشترین تلاش را برای حوزه سلامت دارد

دولت پس ازهدفمندی یارانه ها بیشترین تلاش را برای حوزه سلامت دارد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت تدبیر و امید با همت و جدیت خاصی بیشترین تلاش را پس از هدفمندی یارانه ها برای حوزه سلامت دارد.

به گزارش ایرنا، دکتر سید حسن هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا ضمن تسلیت ایام حسینی اظهارداشت: با آغاز طرح تحول نظام سلامت شاهد توجه بیشتری به مردم و به حقوق آنان هستیم.
وی گفت: در مورد پزشک خانواده از روز اول که شروع شد باید از تجربه بین المللی استفاده می شد که آن هم زائیده فکر ما نیست و لذا اگر بخواهیم به بهداشت توجه کنیم و هزینه ها را کاهش دهیم راهی جز نظام ارجاع نیست.
دکتر هاشمی با بیان اینکه برای نظام ارجاع تعریف های مختلفی شده اما تعریف قابل قبول تر، پزشک خانواده است ادامه داد: یکی از مشکلات عمده ما در اجرای صحیح طرح پزشک خانواده همین اختلاف نظر بین بیمه ها و حوزه سلامت است.
وزیر بهداشت همچنین در جریان بازدید از بخشهایی از بیمارستان فسا گفت: دراین بازدیدها شاهد تشکر مردم بودیم و با وجود مشکلاتی که وجود دارد مردم قدردان هستند و لذا می طلبد ما بیشتر به مردم خدمت کنیم.
دکترهاشمی اظهارداشت: بالاخره طی یکسال گذشته بخش جراحی قلب و انژیوگرافی دراین بیمارستان راه اندازی شد و با وجود حضور یک جراح قلب درشهرستان فسا تاکنون ۲۰۰عمل جراحی قلب انجام شده است.
وی گفت: یکی از مهمترین اشکالات از نظر ساختاری هست، شبکه ارجاع ناقص است و به تعداد کافی بیمارستان وپزشک متخصص نداریم که
این مشکلات با اندک همت وشجاعتی حل می شود.
وی اظهارداشت:در مورد پزشک ما نباید کمبود پزشک داشته باشیم که اگر هست روسای دانشگاههای ماباید پی گیری و رفع کنند.
شهرستان فسا در ۱۳۰کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.