بررسی بخش اول فاز دوم دوربرگردان غیر همسطح جاده سنتو در کمیته فنی شهرداری تبریز
طرح مطالعاتی قسمت اول فاز دوم دوربرگردان غیر همسطح جاده سنتو و طرح سه بعدی گزینه های منتخب تقاطع غیر همسطح میدان کارگر توسط کمیته فنی شهرداری تبریز مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه که با حضور اعضای کمیته فنی شهرداری تبریز، میهمانان و مشاور طرح در محل اتاق جلسه ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد، محمدحسین اسحقی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز، ضمن بحث پیرامون کلیات طرح ها ی مذکور و الزامات و جوانب ناشی از اجرای آن ها به لحاظ ترافیکی گفت: توجه به استفاده از طرح ها ی نوین و مدرن درکنار المانهای سنتی و اسلامی در معماری طرح ها، مد نظر قرار دادن موارد مرتبط با نگهداری پروژه، سرعت و هزینه اجرای آن و همچنین بررسی همه جانبه موضوع از الزامات در طراحی این پروژه ها هستند.
در ادامه جلسه، مشاورطرح، طرح سه بعدی گزینه های منتخب تقاطع غیر همسطح میدان کارگر در جلسه قبلی کمیته را ارائه داد.
سپس گزینه های پیشنهادی دوربرگردان غیر همسطح جاده سنتو نیز در ۴ واریانت شامل طرح پروفیل طولی، پلان عرضی، نمای رمپ ها، محل پایه های پل، نمای معماری پایه پل، سیستم سازه ای پل، طرح ستونها، مقایسه محاسن و معایب واریانتها وسایر موارد مرتبط توسط مشاورطرح ارائه گردید
در ادامه جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص هر دو طرح صورت گرفت و پس از بررسی های کارشناسانه توسط اعضای کمیته تصمیمات مقتضی در خصوص طرح ها اتخاذ گردید.
گفتنی است: براساس مباحث عنوان شده در بخش های پیشین و مقایسه کیفی فنی و اجرایی انجام شده بین گزینه ها برترین گزینه توسط کمیته انتخاب می گردد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰