کد خبر : 89
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردین 1392 - 15:01

انتخاب معتمدین انتخابات شورا در جلفا

انتخاب معتمدین انتخابات شورا در جلفا

معتمدین هیئت اجرایی جلفا در چهارمین دوره انتخابات شوراها انتخاب شدند
بر این اساس حسن علیمحمدی، ابراهیم اخباری، مجید رنجبر، علیرضا خالدی، امیرقنبرزاده، غلامحسین خطیبی، علی وردی احمدی واسلام علی شیخلو به عنوان اعضای اصلی و باب اله اژدری، میرصالح مکرم، عیوضعلی عیوضی، ابوالفضل میرزالو و مختار الهقلیلو به عنوان اعضای علی البدل معتمدین هیئت اجرایی شهرستان جلفا انتخاب شده اند.

آی نیوز: جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان جلفا با حضور فرماندار، معاون سیاسی و اجتماعی ومعتمدین دعوت شده برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرماندار جلفا در آغاز این جلسه با اشاره به اهمیت انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری وچهارمین دوره شوراهای اسلامی گفت: وحدت، همدلی واتحاد موجب پیشرفت انسانهاست که مردم ایران همواره در زمینه های مختلف بویژه در پیروزی انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس آن را به اثبات رسانده اند.
مختار سیفی، افزود: مطمئنا در ۲۴خرداد امسال نیز مردم بزرگوار ایران اسلامی با لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار با حضور گسترده وپرشور در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس ودوستان انقلاب را شاد خواهند کرد.
در ادامه این جلسه رای گیری از معتمدین حاضر انجام و حسن علیمحمدی، ابراهیم اخباری، مجید رنجبر، علیرضا خالدی، امیرقنبرزاده، غلامحسین خطیبی، علی وردی احمدی واسلام علی شیخلو به عنوان اعضای اصلی و باب اله اژدری، میرصالح مکرم، عیوضعلی عیوضی، ابوالفضل میرزالو و مختار الهقلیلو به عنوان اعضای علی البدل معتمدین هیئت اجرایی شهرستان جلفا انتخاب شدند
شایان ذکر است بر اساس تبصره یک از ماده ۴۵ قانون، مهلت ثبت نام از داوطلبان به مدت ۷روزبوده و از ۲۶ فروردین تا پایان وقت اداری یکم اردیبهشت ماه سالجاری است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.