کد خبر : 36180
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 10:54

ناصرعطاپور در حال آماده سازی کنسرت سوم موغام

ناصرعطاپور در حال آماده سازی کنسرت سوم موغام

سومین کنسرت ناصرعطاپور در قالب پروژه کنسرت موغام هفت شهر برای اجرا آماده می شود.

به گزارش آی نیوز، پیج رسمی ناصر عطاپور با اشاره به استقبال گسترده دوستداران موسیقی موغام در شهرهای تبریز، اردبیل و تهران از دو دوره اول پروژه کنسرت هفت شهر عشق از آماده سازی سومین کنسرت برای اجرا خبر داده است.

بر اساس اعلام این پیج کنسرت سوم از پروژه با عنوان زابول سگاه در حال آماده سازی برای اجرا در ماههای اینده توسط دست اندرکاران تهیه این پروژه فاخر موسیقیایی است.

دو سری اولیه کنسرت موغام هفت شهر عشق شب های به یاد ماندنی را برای دوستداران موسیقی موغامی به ارمغان آورده بود.

کنسرت اول این پروژه با نام راست پنجگاه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ و کنسرت دوم نیز با نام شور در تاریخ های ۱۵ و ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایش های بین المللی نبریز برگزار شد و علاوه بر آن با درخواست های متعدد دوستداران موسیقی در شهر اردبیل و تهران نیز اجرا شد.

زمان دقیق سومین نوبت از سری کنسرت موغام «هفت شهر عشق» با ایفای ناصر عطاپور آوازه خوان نام آشنای موغام تبریزی بعد از تکمیل مقدمات اعلام خواهد شد.

دو نوبت اجرا از سری کنسرت هفت شهر عشق با استقبال گسترده اهالی هنر تبریز و آذربایجان مواجه شد به طوری که در اولین روزهای عرضه اینترنتی بلیط این کنسرت نایاب شده بود.

ناصرعطاپور در حال ناصرعطاپور در حال 

سومین کنسرت ناصرعطاپور در قالب پروژه کنسرت موغام هفت شهر برای اجرا آماده می شود.

این خواننده موغام تبریزی محبوبیت زیادی در بین جوانان اهل موغامات کشورمان دارد و کنسرت های اجرا شده وی همواره با استقبال اهالی هنر مواجه می شود.

استاد ناصر عطاپور خواننده موغام متولد ۱۳۵۵ در شهر هنرپرور تبریز است.

عطاپور از سال ۱۳۷۰ در آموزشگاه موسیقی آذربایجان با موسیقی آذربایجانی آشنا شده و پس از آن سال ۱۳۷۲ در ارکستر نوجوانان و جوانان آموزشگاه موسیقی استاد مرحوم محمود شاطریان به عنوان سولیست، کنسرت های متعددی در اکثر شهرهای ایران برگذار نموده‌ است.

بعد از آن نزد استاد نعمت جوانشیر و زنده یاد علی جواد پور با موغامات آذربایجان آشنا گشته و از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶ در ارکستر نوجوانان و جوانان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به عنوان سولیست، فعالیت نموده‌ است.

همچنین در همان سالها در ارکستر بزرگسالان مرکز مذکور تحت عنوان سولیست، زیر نظر استاد بیژن شیخ باقری فعالیت نموده‌ است.

عطاپور از سال ۱۳۸۴ با عزیمت به جمهوری آذربایجان و شهر باکو در کنسرواتوریای ملی آذربایجان زیر نظر استادان برجسته موغام و مشهور جهانی، پروفسور عاریف بابایف و غضنفر عباس اف با اسرار نهفته موغامات آشنا گشته و همزمان با آن از اساتید برجسته دیگری همچون جانعلی اکبراف، علی بابا ممد اف، آقاخان عبدالله یف، عالیم قاسیم اف و فیروز سخاوت موغامات و ردیف‌های موسیقی آذربایجان را فرا گرفته‌است.

استاد ناصر عطاپور در سال ۱۳۹۱ گروه موسیقی موغام را که متشکل از نوازندگان برجسته موسیقی آذربایجانی است تأسیس کرد و بیش از ۵۰ کنسرت داخلی و خارجی را برگزار کرده‌است.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.