کد خبر : 36438
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1403 - 13:39

با تامین منابع مالی عملیات عمرانی سالن ورزشی چند منظوره شهید تجلایی شتاب می گیرد

با تامین منابع مالی عملیات عمرانی سالن ورزشی چند منظوره شهید تجلایی شتاب می گیرد

معاون فنی وعمرانی شهرداری تبریز در بازدید از پروژه سالن ورزشی چند منظوره شهید تجلایی ضمن تاکید بر تسریع در اجرای عملیات عمرانی این پروژه گفت. : با تامین منابع مالی عملیات عمرانی پروژه سالن ورزشی شهید تجلایی شتاب می گیرد

سامان احمد زاده که به همراه علی قاسمی شهردار منطقه ۳ ومدیران این منطقه از پروژه سالن استخر شهید تجلایی بازدید می کرد ، با اعلام این مطلب گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی در سال جاری یکی از اولویت های شهرداری تبریز است که در این راستا ی این مجموعه ورزشی ، تفریحی و رفاهی از سوی شهرداری منطقه ۳ در شهرک شهید تجلایی در حال احداث است.
شهردار منطقه ۳ نیز در این بازدید گفت: مجموعه ورزشی شهید تجلایی در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ متر مربع وبا اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال احداث می گردد.
قاسمی با اشاره به اینکه این مجموعه در مجاورت استخر سرپوشیده شهید تجلایی در حال احداث است افزود: شهرداری منطقه ۳ ضمن بازسازی سالن استخر شهید تجلایی در کنار آن نسبت به احداث فضاهای دیگر شامل تالار برای مراسمات مختلف ، سالن های های مختلف برای ورزش های رزمی وبدنسازی و… اقدام می کند.
وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۳ تبریز در بودجه امسال نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و ورزشی داشته و بر همین اساس ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در شهرک شهید تجلایی در نظر گرفته شده است.
‌شهردار منطقه ۳ در پایان گفت: هم اکنون عملیات بتن ریزی فونداسیون این مجموعه در حال انجام است .

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.