کد خبر : 36528
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 13:04

اسکوچیچ مقابل سپاهان هوشیارانه عمل کرد

اسکوچیچ مقابل سپاهان هوشیارانه عمل کرد

پیشکسوت تراکتور به تمجید از عملکرد سرمربی این تیم مقابل سپاهان پرداخت.

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل سپاهان اظهار کرد: هر دوتیم در نیمه اول موقعیت‌های بسیاری داشتند و آنالیز خوبی از سوی هر دو انجام شده بود. بازی جذاب دنبال شد و نقطه عطف‌اش اخراج مهدی ترابی بود.

او ادامه داد: تراکتور در لحظه خیلی خوبی به گل رسید. این تیم از فضاهای خالی پشت هافبک های سپاهان برای شوت‌زنی استفاده کرد و در نهایت روی یک توپ برگشتی به گل رسید.

کریمیان گفت: اسکوچیچ در نیمه دوم هوشمندانه عمل کرد و تعویض هایش در راستا تقویت تیم بود. ۶۰ دقیقه مقاومت برابر تیم خوب سپاهان آن هم ۱۰ نفره، بسیار دشوار است. البته نباید به راحتی از اشتباهات سپاهان و مورایس گذشت.

او با تمجید از عملکرد خط دفاع تراکتور گفت: دفاع کردن در فوتبال روز دنیا هنر است. اما دفاع کردن همراه با توپ‌گیری، فضاسازی، گرفتن خطا و گرفتن کرنر باعث شد تا تراکتور در لحظاتی از بازی استراحت کند.

پیشکسوت تراکتور بیان کرد: اسکوچیچ مقابل سپاهان هوشمندانه عمل کرد و موقعیت چندان خاصی به این تیم نداد. باید بگوییم اسکوچیچ، مواریس را شکست داد نه تراکتور سپاهان را.

کریمیان اضافه کرد: تراکتور بازی بزرگی را برد اما بردن بازی های بزرگ منجر به قهرمانی نمی‌شود و باید در بازی با تیم های کوچک نیز برای کسب امتیازات کامل بازی تلاش کرد و حریف را دست کم نگرفت.

او گفت: تا اینجای کار تراکتور را با اسکوچیچ خیلی خوب دیدم و تراکتور به جز یک نیمه برابر ذوب‌آهن در بقیه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته است. این تیم، فوتبال خوبی بازی می‌کند و در صورت عدم ورود به حواشی، می‌تواند همراه با پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی باشد.

بازیکن سابق سپاهان در رابطه با وضعیت این تیم نیز گفت: قبلاً هم گفته بودم، سپاهان در هفته های ابتدایی با تیم های چندان قدری روبه رو نشده بود و داربی برابر ذوب آهن نیز شرایط خاص خودش را داشت اما مقابل تراکتور مشخص شد که خط دفاعی سپاهان مشکلات بسیاری دارد.

این کارشناس فوتبال گفت: مواریس هنوز ترکیب تیمش را نشناخته است و بازی دادن به بازیکنان در پست های غیرتخصصی و عدم آمادگی بازیکنان خارجی از مشکلات بزرگ سپاهان به حساب می‌آید. سپاهان بازیکنی از فرانسه جذب کرده که عملکردش همانند عملکرد یک بازیکن آکادمی است و احتمالاً مشکلات سپاهان در ادامه فصل بیشتر باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.