کد خبر : 100
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردین 1392 - 15:45

شورای شهر ورزش تبریز را متحول کرده است

شورای شهر ورزش تبریز را متحول کرده است

آی نیوز – نگاه حمایتی شورای سوم شهر تبریز نسبت به ورزش بخصوص ورزش قهرمانی و ورزش شهروندی ثمرات بسیاری را برای شهر تبریز به بار آورده است.

درست بعد از یک دهه از به محاق رفتن مکتب فوتبال تبریز و اوفول تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی، با حمایت های شورای اسلامی شهر تبریز و چند نهاد دیگر شاهد هستیم که تیم های تبریزی همواره مدعی حضور در سطح اول فوتبال کشور بوده اند.
هرچند در مورد تیم فوتبال ماشین سازی تبریز واگرایی موجود در بین مدیران ورزشی استان و همچنین دستگاههای مربوط به امر ورزش و عدم حمایت جدی و عملی از باشگاه باعث گردیده است تیم ماشین سازی تبریز وضعیت نابسامانی را تجربه کند اما در سوی دیگر حمایت های شوراییان از باشگاه شهرداری و تزریق میلیاردها تومان بودجه به این باشگاه باعث شده است تاباشگاه شهرداری تبریز در چندین رشته مختلف ورزشی فعالیت جدی داشته باشد.
افرادی نظیر دکتر شهرام دبیری و جواد ششگلانی در ترکیب شورای اسلامی شهر تبریز بی تعارف نقش غیر قابل کتمانی در توجه شورای سوم شهر تبریز به ورزش داشته اند.
بی شک حضور این دو فرد در ترکیب شورای اسلامی شهر تبریز و همراهی سایر اعضای شورا با این دو باعث گردید تا ورزش تبریز که در سایه بی کفایتی های برخی مسئولان دوران احتضار خود را طی می کرد دوباره تحرکی به خود ببیند.
هرچند باشگاههای ورزشی موجود در تبریز به جز یک مورد مورد اشاره ارتباط ارگانیکی با شهرداری و شورای شهر ندارند اما در یکی دو سال اخیر مورد حمایت های مادی و معنوی شورای اسلامی شهر تبریز قرار گرفته اند.
کمک های مالی شورای اسلامی شهر تبریز به تیم های قدیمی این شهر توانسته است نمونه خوبی برای سایر شهرهای ایران باشد.
در طرف مقابل ساخت و بهسازی میادین ورزشی و برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه ورزش شهروندی در چند سال اخیر تحرک و پویایی ویژه ای به ورزش شهروندی در کلانشهر تبریز داده است.
ایجاد زیرساخت های لازم و توسعه اماکن ورزشی در چند سال اخیر بخصوص در سه سال پایانی شورای ششه ساله سوم شهر تبریز نگاه شهروندان تبریزی به مقوله ورزش را تغییر داده است.
وجود آرامش همراه با تعامل و تفاهم در مدت زمان فعالیت شورای سوم شهر تبریز نسبت به شورای اول و بخصوص شورای دوم شهر پیامدهای مثبت خوبی برای تبریز داشته است

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.