کد خبر : 1000
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1393 - 11:59

مدیریت جهادی را «تلاش تا پای جان» می‌دانیم

مدیریت جهادی را «تلاش تا پای جان» می‌دانیم

 شهردار تبریز:
مدیریت جهادی را «تلاش تا پای جان» می‌دانیم

شهردار تبریز گفت: مدیریت جهادی را “تلاش تا پای جان” می‌دانیم و با همین روحیه و باور در زمینه تحقق اهداف مدیریت شهری پیش می‌رویم.

 دکتر صادق نجفی که در ویژه برنامه «بایرام گئجه لری»  سیمای سهند سخن می گفت، از برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای اجرای ۶۵۰ پروژه در بخش های مختلف مدیریت شهری در سال ۹۳ خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ تصویب‌شده توسط شورای اسلامی شهر تبریز، پروژه‌های شهرداری تبریز در سال جدید، در قالب زمان‌بندی یک الی سه ساله تدوین شده است.

شهردار تبریز با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: مدیریت جهادی را تلاش تا پای جان می‌دانیم و با همین روحیه و باور، در زمینه تحقق اهداف مدیریت شهری پیش می‌رویم.

وی افزود:خوشبختانه نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسیر اجرای برنامه‌های مختلف را هموار کرده‌است.

دکتر نجفی یادآور شد: بودجه شهرداری تبریز در سال جدید بر اساس دو استراژی اقتصادی و فرهنگی تدوین شده و این استراژی در مقطع زمانی تصویب بودجه، در صحن شورای محترم اسلامی نیز تشریح شده است.

وی تاکید کرد: با اطلاع‌رسانی دقیق و مستمر، شهروندان عزیز را در جریان زمان‌بندی پروژه‌های مختلف قرار داده و اطمینان می‌دهیم که تمام مراحل اجرایی پروژه‌ها را در مدت زمان حداکثر سه سال به پایان می‌رسانیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.