کد خبر : 1008
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 14:30

عملکرد قوی همراه با پشتوانه قوی،تحول در شهر را رقم می زند

عملکرد قوی همراه با پشتوانه قوی،تحول در شهر را رقم می زند

رییس شورای شهر تبریز گفت: شفاف سازی امور،ضابطه مندی،اجرای قانون و حرکت به سمت رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع خواست اصلی اعضای شورای شهر از مدیران شهری است.

 

به گزارش آی نیوز شهریار دکتر شهرام دبیری در جلسه مدیران شهری سلامت سیستم و نظارت توسط مدیران شهری را خواستار شد و افزود:بایستی در مجموعه شهرداری امکان وقوع تخلف را به حداقل رساند و ما در شورا تلاش کرده ایم از مدیران همه جانبه حمایت کنیم و هدف اصلی ما از این اقدام پرهیز از تخلف و سلامت خود و مجموعه آنهاست چرا که بر این باوریم عملکرد قوی با پشتوانه قوی ،تحول در شهر را رقم می زند.
وی ادامه داد: برنامه ریزی مدیران شهری بایستی با در نظر گرفتن منویات رهبر معزز انقلاب و بر پایه اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد.
رییس شورای شهر همچنین تاکید کرد:انتظار می رود مدیران شهری به توصیه اعضای شورای شهر با احترام و تنها در چارچوب قانون عمل کنند و قرار بر این شده است که اعضای شورای شهر نیز به هیچ وجه در امورات اجرایی دخالت نکنند.
وی تعدادی از معیار های مدیریت در شهرداری تبریز را برشمرد و افزود: امتیاز دهی به مدیران شهری باعث رشد و ترقی جایگاه آنها و ارزیابی اقدامات صورت گرفته می شود و ملاک این امتیازدهی می تواند درآمد زایی،ارائه خدمت محله ای،اجرای پروژه ها، جذب سرمایه گذار،میزان مشارکتها،ابتکارات و درکل میزان رضایت شهردار باشد.
وی در پایان خواستار تعامل بیشتر مدیران شهری با دیگر ادارات شد و همچنین از آنان خواست تمام همت خود را برای اجرای دقیق پرژه های سال آتی بسیج کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.