کد خبر : 10098
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 - 8:09

مشکل فنی در موتور هواپیمای پرواز تبریز – تهران

مشکل فنی در موتور هواپیمای پرواز تبریز – تهران

شهریارنیوز: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به لغو پرواز تبریز- تهران به علت نقص فنی در موتور هواپیما گفت: مسافران با پروازهای جایگزین به تهران آمدند.

image

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به لغو پرواز تبریز- تهران به علت نقص فنی در موتور هواپیما گفت: مسافران با پروازهای جایگزین به تهران آمدند.

به گزارش آی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مصطفی صفایی اظهار کرد: پرواز ساعت ۲۳ دیشب تهران به تبریز دچار مشکل فنی شده بود و بدون هیچ‌گونه مسافرگیری، پرواز باطل اعلام شد.

وی افزود: مشکل فنی در موتور هواپیما قبل از پرواز مشخص شد و پرواز ساعت ۲۳ تبریز به تهران لغو شد و این موضوع بلافاصله به همه مسافران اعلام گردید تا به صورت اختیاری یا از پروازهای جایگزین صبح استفاده کرده و یا هزینه بلیت پرواز باطل‌شده را دریافت کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های اذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: صبح امروز ۵ پرواز از شرکت‌های هوایی آتا، کاسپین، ایرتور و ایران ایر به تهران وجود داشت که اکثر مسافران از این پرواز جایگزین استفاده کردند.

صفایی در ادامه با تاکید به اینکه مسافران با پروازهای جایگزین راهی تهران شدند و یا به صورت اختیاری هزینه بلیت را دریافت کرده‌‌اند، افزود: هواپیما دچار نقص فنی شده بود و خوشبختانه قبل پرواز متوجه این موضوع شدیم و با توجه به اینکه مشکل فنی بوده از این‌رو باید متخصصان فنی از تهران برای حل آن می‌آمدند، به همین خاطر پرواز باطل اعلام شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.