کد خبر : 101
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردین 1392 - 17:07

عدالت در مورد تیم های تراکتور و ماشین رعایت شود

عدالت در مورد تیم های تراکتور و ماشین رعایت شود

لزوم توجه بیش از پیش مسئولان به وضعیت باشگاه ماشین سازی   

                                            * علی عباسی
آی نیوز: اگر در سالهای اخیر ماشین سازی تبریز توانسته است به حیات خود ادامه دهد، در سایه حساسیت های بجای هواداران و حمایت ها و توجه مسئولان ورزشی و سیاسی استان بوده است اما به نظر می رسد این توجهات مقطعی بوده و علاج درد مزمن ماشین سازی نشده است.
استاندار آذربایجان شرقی بارها بر حمایت از این تیم ریشه دار و مردمی تاکید داشته است اما نه وی و نه سایر مسئولان سیاسی و ورزشی استان نتوانسته اند راه حل جامع و مانعی برای احیا و ادامه حیات بدون مشکل قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان ارائه دهند.
توجه صرف به تیم تراکتورسازی تبریز به بهانه آسیایی شدن و حضور در لیگ برتر و بسیج تمام امکانات استان برای این باشگاه پرطرفدار نمونه ای از عدم رعایت عدالت از طرف مسئولان ارشد استان می باشد.
ماشین سازی تبریز در فصل جاری یکی از بدترین دوران تاریخ خود را در حالی سپری می کند که کسی مسئولیت و تولیت این تیم را بر عهده نمی گیرد.
هرچند بر اساس قرارداد منعقده هیئت فوتبال و جوانان خیر مالکیت سهام این تیم به جوانان خیر منتقل شده بود اما با این حال به دنبال جمع آوری تابلوهای جوانان خیر از سر شعبات این موسسه و نصب تابلو کوثر  به جای آن، موسسه کوثر از عمل کردن به تعهدات خود در قبال ماشین سازی تبریز شانه خالی کرده و صراحتا از عدم حمایت از این تیم سخن گفته است.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در آخرین نشست خبری باشگاه در سال ۹۱ در جمع خبرنگاران اعلام کرد که دو اسپانسر جدید در فصل آینده برای حمایت از تیم ماشین سازی تبریز اعلام آمادگی کرده اند.
در صورتی که هر یک از این دو اسپانسر برای حمایت از تیم ماشین سازی تبریز قدم جلو بگذارند در سال جاری شاهد حضور مطمئن تیم ماشین سازی تبریز در مسابقات خواهیم بود.
اما اگر احتمالات را در نظر نگیریم و توافقی با این اسپانسر ها رخ ندهد فصل پیش رو نیز وضعیت بغرنجی برای تیم ماشین سازی تبریز بوجود خواهد آمد. امیدواریم چنین نشود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.