کد خبر : 1013
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 14:54

سرپرست دفنر فنی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد

سرپرست دفنر فنی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد

 

 

 

سرپرست دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار معرفی و از خدمات و تلاش‌های مدیرکل پیشین این دفتر قدردانی شد.

 محمدصادق پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم تاکید کرد: صداقت، پاک‌دستی و تکریم ارباب رجوع سرلوحه فعالیت‌های مدیران و کارکنان حوزه معاونت عمرانی قرار گیرد.
وی با تاکید بر مسوولیت‌پذیری و کارگروهی در مجموعه استانداری، خاطرنشان کرد: اکنون که با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار محترم، موقعیتی ایجاد شده است که مدیران مجموعه استانداری از بین همکاران انتخاب شوند باید از این ظرفیت حداکثر استفاده را بکنیم تا وظایف اصلی استانداری شامل فعال‌سازی و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی بین آنها، بیش از پیش تقویت شود.
پورمهدی هدف از تغییرات مدیریتی را هماهنگی بیشتر در پیشبرد امور اجرایی اعلام کرد و افزود: برای انجام هرچه بهتر وظایف علاوه بر توانمندسازی بدنه اجرایی، باید در نحوه مدیریت نیز بازنگری شود.
وی بر جلوگیری از تبعیض و رانت‌خواری و استفاده از توانمندی همه کارکنان بخش‌های اجرایی تاکید کرد.
در این مراسم ناظم یونسی به عنوان سرپرست دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی معرفی و از تلاش‌های احد راشد، مدیرکل پیشین این دفتر قدردانی شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.