کد خبر : 1014
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 15:00

حفظ تماشاگر تراکتورسازی هنر می‌خواهد/ نبود باغ‌آبادی در کادر فنی جای تعجب دارد

حفظ تماشاگر تراکتورسازی هنر می‌خواهد/ نبود باغ‌آبادی در کادر فنی جای تعجب دارد

 

 

 

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: با وجود انتخاب خوب کادر فنی تیم تراکتورسازی، عدم‌استفاده از باغ‌آبادی جای تعجب دارد.

اصغر اعتباری اظهار کرد: کادر فنی تیم تراکتورسازی یک کادر قوی و خوب است، اما عدم استفاده از غلامرضا باغ‌آبادی جای تعجب دارد.
وی افزود: باغ‌آبادی یکی از بهترین مربیان تمرین‌دهنده ایران است و بدون شک می‌توانست موجب تقویت تیم کادر فنی تراکتورسازی شود و خطیبی نباید چنین مربی با ارزشی را از دست می‌داد.
مربی سابق تیم ماشین‌سازی تبریز تصریح کرد: رسول خطیبی وظیفه بسیار سنگینی دارد و باید با جذب بازیکنان قوی تیم خوبی را برای لیگ برتر مهیا کند و تنها کادر فنی خوب و مجرب متضمن موفقیت تیم تراکتورسازی نیست.
اعتباری گفت: من برای رسول خطیبی مربی جوان فوتبال تبریز آرزوی موفقیت داشته و امیدوارم تیم تراکتورسازی بتواند انتظارات هوادارانش را برآورده سازد.
وی افزود: وجه تمایز تیم تراکتورسازی تماشاگران این تیم است و حفظ تماشاگران تراکتورسازی هنر می‌خواهد و اگر تماشاگران این تیم نباشند تراکتورسازی با تیم‌های بدون تماشاگر نفت تهران و راه‌آهن تفاوتی نخواهد داشت.
باشگاه تراکتورسازی رسول خطیبی را به عنوان سرمربی و ناصر ابراهیمی، اقبالی و حسین خطیبی را نیز به عنوان مربیان این تیم معرفی کرده است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.