کد خبر : 10168
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 11:54

اصلاح و همسطح سازی دریچه ها و منهول های معابر عمومی سطح شهر تبریز

اصلاح و همسطح سازی دریچه ها و منهول های معابر عمومی سطح شهر تبریز

شهریار نیوز: در یک اقدام هماهنگ و شبانه و در سطح کل مناطق دهگانه شهرداری تبریز عمیلیات اصلاح و همسطح سازی منهول ها و دریچه های معابر عمومی بطور همزمان انجام گرفت.

image

آی نیوز نیوز: در یک اقدام هماهنگ و شبانه و در سطح کل مناطق دهگانه شهرداری تبریز عمیلیات اصلاح و همسطح سازی منهول ها و دریچه های معابر عمومی بطور همزمان انجام گرفت.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری، مسعودبرزگرجلالی معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز در این خصوص اعلام کرد: به منظور تامین رفاه حال شهروندان و لزوم ارتقای ضریب ایمنی شهروندان به هنگام تردد در معابر شهر، حوزه معاونت خدمات شهری نسبت به اصلاح، تعویض و همسطح سازی دریچه ها و منهول های سطح معابر عمومی شهر تبریز اقدام کرد.

وی با اشاره به عوامل محیطی تاثیر گذار و حجم تردد بالای خودرو در سطح شهر و شکستگی مستمر دریچه ها و منهول ها در معابر عمومی، افزود: تعویض و اصلاح این دریچه ها و منهول ها در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری قرار گرفته و در مرحله اول بطور همزمان و هماهنگ کار اصلاح و همسطح سازی این دریچه ها از سوی حوزه این معاونت در کل مناطق دهگانه انجام گرفت.

برزگر جلالی، همچنین خاطرنشان کرد: این عملیات تا رسیدن به نقطه مطلوب و همسطح سازی کل دریچه های معابر عمومی، بطور مستمر طی سالجاری  ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.