کد خبر : 10205
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 9:26

آماده همکاری در حوزه های علمی، صنایع مادر و گردشگری با تبریز هستیم

آماده همکاری در حوزه های علمی، صنایع مادر و گردشگری با تبریز هستیم

شهریارنیوز: سفیر اتریش گفت: آمادگی سیاسی خیلی قوی برای اجرای رایزنی با هدف تقویت مراودات اقتصادی دو طرف داریم و زیرساخت های پذیرش تکنولوژی روز مدیریت شهری تبریز فراهم

سفیر اتریش گفت: آمادگی سیاسی خیلی قوی برای اجرای رایزنی با هدف تقویت مراودات اقتصادی دو طرف داریم و زیرساخت های پذیرش تکنولوژی روز مدیریت شهری تبریز فراهم است.

به گزارش آی نیوز، اشتفان شلتز در دیدار با شهردار تبریز با اشاره به هفتصدمین سال همکاری دو جانبه بین ایران و اتریش گفت: تبریز امسال پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی است و ما آماده ایم در تمامی زمینه های اجرایی در حوزه گردشگری همکاری کنیم.

وی ضمن تقدیر از دقت مدیران در نظافت شهری افزود: این موضوع بدون تلاش بی وقفه مسولان و شهروندان میسر نمی شود.

سفیر اتریش ادامه داد: اسناد قابل توجهی مبنی بر رضایتمندی گردشگران اتریشی از مهمان نوازی و گشاده رویی مردم تبریز در طول تاریخ وجود دارد و سفارتخانه اتریش آماده همکاری و تسهیل حضور سرمایه گذاران اتریشی در تبریز است.

اشتفان شلتز همچنین با اشاره به برگزاری مذاکرات برجام در شهر وین گفت: ایران قادر است با استناد به مفاد مصوب مذاکرات از مزایای این مذاکره استفاده کند و اتریش در کنار ایان برای همیشه باقی خواهد ماند.

رایزن اقتصادی سفارت اتریش همچنین در این جلسه گفت: با تاکید بر بازدید مدیران شهری تبریز از سیستم پایلوت تولید انرژی از پسماند وین، ادامه داد: یکی از کاربرد های تولید انرزی برق حاصل از سوزاندن پسماند شهری وین در سیستم اتوبوس های بزرگ شهری استفاده می شود.

گراب مایر تصریح کرد: می توانیم در ابعاد مختلف برای توسعه و تعمیق روابط و سرمایه گذاری ها با حضور شرکت ها و موسسات مبتکر با شهرداری تبریز همکاری کنیم

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.