کد خبر : 1028
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 15:47

یونس باهنر:صحبتی برای حضورم در کادر مربیان تراکتورسازی نشده است

یونس باهنر:صحبتی برای حضورم در کادر مربیان تراکتورسازی نشده است

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: صحبتی برای حضورم در کادر مربیان تراکتورسازی نشده است.

یونس باهنراظهار کرد: رسول خطیبی مربی جوان و باانگیزه‌ای بوده و دانش فنی بالایی دارد که می‌تواند با تیم تراکتورسازی در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا به موفقیت دست یابد.
وی افزود: خطیبی در گسترش فولاد تبریز و ماشین‌سازی کارنامه قابل قبولی از خود به جا گذاشته است؛ وی جسارت استفاده از بازیکنان جوان و بومی را دارد و این امتیاز بزرگ می‌تواند تراکتورسازی را به سمت بومی‌گرایی و استفاده از بازیکنان جوان سوق دهد.
بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز در مورد واکنش تماشاگران تراکتورسازی تصریح کرد: هواداران تیم تراکتورسازی باید واقع‌بینانه به این انتخاب نگاه کنند؛ در سال‌های گذشته هر مربی یکساله برای این تیم انتخاب شده و وی نیز تعداد زیادی بازیکن غیربومی آورده و عملاً در تیم تراکتورسازی پشتوانه‌‌سازی صورت نگرفته است.
وی گفت: امروز با قرارداد سه ساله تراکتورسازی با رسول خطیبی این فرصت برای این مربی جوان فراهم است تا به تدریج استخوان‌بندی تیم تراکتورسازی را بومی کرده و ریشه‌های فوتبال تبریز را احیا کند.
باهنر که در تیم‌های ماشین‌سازی و گسترش فولاد دستیار رسول خطیبی بود، در این مورد گفت: هنوز با من در مورد حضورم در تیم تراکتورسازی به عنوان کمک رسول خطیبی صحبتی نشده است اما اگر این پیشنهاد به من شود با کمال میل قبول می‌کنم، زیرا مدیون تیم تراکتورسازی هستم و از این تیم به فوتبال ایران معرفی شدم لذا هر خدمتی از دست من برآید به طور حتم برای موفقیت تیم تراکتورسازی انجام خواهم داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.