کد خبر : 1044
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1393 - 11:55

حمایت از رسول خطیبی حمایت از مربیان بومی است

حمایت از رسول خطیبی حمایت از مربیان بومی است

کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: رسول خطیبی نماینده مربیان بومی در تیم تراکتورسازی است و حمایت از وی به نفع فوتبال تبریز است.

علی ابراهیمیان اظهار داشت: انتخاب رسول خطیبی به عنوان یک مربی بومی  برای هدایت تیم تراکتورسازی تصمیم صحیحی بود که  از سوی نظمی اتخاذ شده بود اما این انتخاب کافی نبوده و باید از وی حمایت شده و امکانات لازم نیز در اختیار وی گذاشته شود.
وی در مورد کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز افزود: من با این ترکیب به آینده تیم تراکتورسازی خوشبین هستم، زیرا ناصر ابراهیمی یک مربی کارکشته و با دانش بوده و اقبالی و حسین خطیبی نیز از مربیان خوب فوتبال ایران هستند که سابقه حتی سرمربیگری را هم دارند و نیکوخصلت  یکی از مربیان برجسته بدنسازی کشور است.
کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: در کنار آنها احد شیخ لاری است که احتیاجی به تعریف من ندارد و با کوله باری از تجربه و داشتن دانش فنی مشاور رسول خطیبی خواهد بود و به نظر من ترکیب مربیان تراکتورسازی فراتر از انتظار بوده و من در موفقیت تیم تراکتورسازی شک و شبه‌ای ندارم.

ابراهیمیان بیان کرد: تیم تراکتورسازی باید به سمت جوان‌گرایی گام بردارد و سال گذشته یکی از معضلات تیم تراکتورسازی میانگین بالای سنی این تیم بود که در نتایج این تیم تاثیرگذار بوده و با توجه به شناختی که از رسول خطیبی دارم، وی باکی در استفاده از بازیکنان جوان نداشته و جسارت وی در اعتماد به جوانان ستودنی است.

وی از تماشاگران تیم تراکتورسازی خواست که پرونده تونی اولیویرا در  این تیم را بسته و عنوان کرد: در دنیای فوتبال حرفه‌ای صندلی مربیان برای هیچ کس ابدی نبوده و در همه تیم‌های جهان  مربیان دستخوش تغییرات می‌شوند و با اینکه تونی مربی خوبی بوده و در تبریز نیز نتیجه گرفته است، اما  حالا وی در تیم تراکتورسازی نبوده و وظیفه تماشاگران حمایت از کادر جدید تیم تراکتورسازی و مربی شهر خود رسول خطیبی بوده و موفقیت وی موفقیت فوتبال تبریز است.

بازیکن سابق تیم‌های پیکان تهران و سایپای کرج سابقه بازی در تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، تراکتورسازی، پیکان تهران و سایپای کرج را داشته و مدتی نیز بازوبند سر گروهی تیم تراکتورسازی را در دست داشت.

ابراهیمیان در زمان بازیکنی به دلیل گل‌های فراوانی که به تیم‌های استقلال و پرسپولیس زده بود، شکارچی این تیم‌ها لقب گرفته بود.

وی در حال حاضر هدایت تیم آذرکوثر تبریز را بر عهده دارد که نماینده تبریز در لیگ دسته سه کشور است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.