کد خبر : 1051
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1393 - 11:26

شهرداری با نام ماشین سازی در لیگ یک

شهرداری با نام ماشین سازی در لیگ یک

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تیم شهرداری تبریز با نام ماشین سازی در فصل جدید رقابتهای فوتبال دسته یک باشگاههای کشور شرکت می کند.

 سعید حاجی زاده با بیان اینکه تیم فوتبال ماشین سازی شناسنامه فوتبال تبریز و آذربایجان است افزود: این تصمیم نظر به درخواست خیل تماشاگران و هواداران خونگرم ماشین سازی و ضرورت حمایت از این تیم پرطرفدار و مردمی اتخاذ شده و این آمادگی در مجموعه شورا و شهرداری وجود دارد که سهمیه لیگ یکی شهرداری تبریز را با نام ماشین سازی در مسابقات شرکت دهد.
سعید حاجی زاده اضافه کرد: شهردار تبریز هم موافقت خود را با این تغییر نام و نقل و انتقال اعلام کرده و در صورت نیاز به مصوبه شورا، لایحه شهرداری تبریز در این خصوص به زودی در صحن علنی مطرح می شود تا پس از تصویب و تایید اعضای محترم شورا مراحل اداری و اجرایی آن انجام شود.  
وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال هم موافقت خود را با این تغییر نام و جابجایی اعلام کرده و امیدوارم در داخل استان هم مشکلی در این زمینه بوجود نیاید.
سخنگوی شورای شهر تبریز با تاکید بر ضرورت حمایت دائمی و پایدار از تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اطمینان داد: ساز و کارهای لازم برای تحقق این مهم در دست تدوین و برنامه ریزی است و این نوید را به هواداران خونگرم ماشین سازی می دهم که انشاء الله روزهای خوشی در انتظار سبزپوشان تبریزی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.