کد خبر : 1052
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1393 - 7:37

بدعت جدید روابط عمومی تراکتور!

بدعت جدید روابط عمومی تراکتور!

برای اولین بار در جهان اتفاق افتاد:
بدعت جدید روابط عمومی تراکتور

روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز بدعتی جدید را پایه گذاری کرد که برای اولین بار در ایران و جهان اتفاق می افتد.

آی نیوز- طبق اطلاعیه روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی که با ادبیات خاص و به دور از رسانه ای روابط عمومی می باشد، روابط عمومی تازه کار باشگاه تراکتورسازی از خبرنگاران خواسته است در صورت داشتن سوال از سرمربی با آوردن معرفی نامه و اعلام سوال برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی نوبت بگیرند.
ادبیات به کار رفته در اطلاعیه روابط عمومی علاوه بر اینکه با موازین کار روابط عمومی ناهمخوانی دارد باعث رنجش و ناراحتی خبرنگاران تبریزی گردیده است.
اصولاً در حالی که می شد معرفی نامه را از طریق فاکس و یا ایمیل به دست روابط محترم باشگاه تراکتورسازی رساند چه لزومی دارد که خبرنگاران فاصله ده کیلومتری تا باشگاه را صرفاً جهت ارائه دادن یک برگ معرفی نامه طی نماید که آن هم در سنوات گذشته از آنان اخذ شده است.
همچنین به روابط عمومی جدیدالورود باشگاه تراکتورسازی باید متذکر شد که رسانه های مستفر در استان همواره با تعامل مثبت با باشگاه تراکتورسازی برخورد نموده اند و به نظر می رسد عدم آشنایی مدیر محترم روابط عمومی با کار رسانه ای و روابط عمومی زمینه ساز ایجاد حواشی بی مورد در باشگاه تراکتورسازی می گردد.
تعامل روابط عمومی با اصحاب رسانه تنها به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی و درخواست کتبی معرفی نامه و اعلام سوال نمی باشد و اگر این گونه باشد تنها می توان گفت که فقط برای رفع تکلیف این چنین اقدامی انجام می پذیرد. فقدان درست ارتباط با رسانه ها از سوی روابط عمومی ممکن است حتی بیشتر از حوادث داخل باشگاه تیم را به حاشیه کشاند.

در خاتمه شایان ذکر است هدف ما نه تخریب بلکه تنها انتقاد در جهت ارتقاء روابط عمومی و تحکیم بنیان های این باشگاه با رسانه ها می باشد. بی شک ارتباط مستمر و صحیح و دوطرفه روابط عمومی با رسانه ها اولین حلقه ارتباط باشگاه با مردم، هواداران و دوستداران تیم محبوب تراکتورسازی تبریز می باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سایمان سه شنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

از این مدیریت و این مربی چه انتظاری دارید .متاسفانه اینها شدن نماینده آزربایجان در حالی که شایستگی ندارند

حسن رزاقپور سه شنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

بابا هوش ائله میر دئیربس نظامی یئردی
یارو فکرمی کنه باید داخل یک ستاد نظامی یک سردار باید مصاحبه کند