کد خبر : 1060
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1393 - 14:16

دکتر شهلایی: تصمیم اعضای شورا و شهردار تبریز در مورد ماشین سازی جای تقدیر دارد

دکتر شهلایی: تصمیم اعضای شورا و شهردار تبریز در مورد ماشین سازی جای تقدیر دارد

مدیر اسبق اداره کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی گفت: حرکت منطقی و عاقلانه اعضای شورای شهر و شهردار تبریز در مورد تیم ماشین سازی تبریز ستودنی است

دکتر جواد شهلایی در خصوص انتقال مدیریت تیم ماشین سازی تبریز به باشگاه شهرداری که به همت اعضای شورای شهر و شهردار تبریز در آستانه نهایی شدن است اظهار داشت: واقعا به خاطر این تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر از صمیم قلب خوشحال شدم.
وی تصریح کرد: ماشین سازی تبریز شناسنامه فوتبال این شهر است و چهره های برجسته  و نام آور فوتیالی استان در این تیم نشو و نما نموده اند.
این استاد دانشگاه تهران تصریح کرد: باید صمیمانه از تصمیم دوراندیشانه و منطقی اعضای شورای شهر و شهردار تبریز کمال تشکر را بنماییم که با این کار دل دهها هزار هوادار قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز و آذربایجان را شاد کرده اند.
وی با اشاره به اینکه بنده افتخار داشتم که دو فصل با استفاده از قانون دو درصد مانع انحلال تیم ماشین سازی شوم، گفت: در سالیان گذشته مدیران غیربومی و نالایق بلایی سر ماشین سازی تبریز آوردند که این تیم به این روز و حال افتاده است و من مطمئنم با درایت اعضای ورزش دوست شورای شهر و تدبیر شهردار خوشفکر تبریز این تیم می تواند دوباره به یکی از دو بال  قدرتمند فوتبال تبریز تبدیل شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.