کد خبر : 1068
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 - 8:35

حاجی زاده: تغییر نام شهرداری به ماشین سازی در آستانه نهایی شدن

حاجی زاده: تغییر نام شهرداری به ماشین سازی در آستانه نهایی شدن

تغییر نام تیم فوتبال شهرداری به ماشین سازی در انتظار تصمیم شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز است.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: هیات مدیره سازمان ورزش شهرداری تبریز در مصوبه جلسه اخیر خود تصمیم گیری نهایی درباره تغییر نام تیم فوتبال شهرداری به ماشین سازی در لیگ دسته یک را به شورای این سازمان واگذار کرده است.

حاجی زادهسعید حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آخرین جلسه هیات مدیره سازمان ورزش شهرداری تبریز، اعضاء، تصمیم گیری در خصوص تغییر نام تیم فوتبال شهرداری تبریز به ماشین سازی در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور را به شورای این سازمان واگذار کردند و حالا هواداران ماشین سازی و دوستداران فوتبال آذربایجان در انتظار تصمیم این شورا هستند.

وی با اشاره به برخی مخالفتهای صورت گرفته با این پیشنهاد گفت: به رغم موافقت های اولیه و مساعدت شهردار تبریز، هواداران ماشین سازی درباره تصمیم نهایی شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز نگرانی هایی دارند که به نظر می رسد این نگرانی ها با فرافکنی برخی چندان بیجا هم نیست.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز افزود: برخی دوستان به تصور انتقال امتیاز سهمیه تیم فوتبال شهرداری تبریز به ماشین سازی با اصل این کار که فقط «تغییر نام» بوده است، مخالفت می کنند و این در حالی است که هرگز چنین موضوعی مطرح نبوده و نیست.

به گفته وی، تفسیرهای مختلف از ایده تغییر نام تیم فوتبال شهرداری تبریز به نام ماشین سازی باعث شده، شائبه انتقال سهمیه این تیم دسته یکی به نام ماشین سازی ایجاد شود و همین امر می تواند تصمیم نهایی شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز را تحت تاثیر قرار داده و با چالش هایی مواجه کند.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز افزود: چه این تغییر نام اتفاق بیفتد و چه این اتفاق رخ ندهد، شهرداری برای تیم فوتبال خود در فصل جاری رقابت های دسته یک باشگاه های فوتبال کشور سرمایه گذاری و هزینه خواهد کرد ولی به نظر می رسد با تحقق این پیشنهاد امکان بهره مندی از ظرفیت هواداران بیشمار و متعصب ماشین سازی برای تضمین موفقیت سهمیه ی شهرداری در لیگ یک و پیشبرد بیش از پیش اهداف مدیریت شهری در حوزه ورزش فراهم خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.