کد خبر : 10706
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 7:47

تصویب طرح دوفوریتی اهدای ۱۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه آذربایجان شرقی

تصویب طرح دوفوریتی اهدای ۱۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه آذربایجان شرقی

شهریارنیوز: طرح دوفوریتی اهدای ۱۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه آذربایجان شرقی جهت آزادی زندانی های غیرعمد در شورای شهر تبریز تصویب شد.

 

طرح دوفوریتی اهدای ۱۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه آذربایجان شرقی جهت آزادی زندانی های غیرعمد در شورای شهر تبریز تصویب شد.

به گزارش آی نیوز، شکور اکبر نژاد، رئیس شورای شهر تبریز صبح امروز در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه اخلاق و حرکت انسان ها به سوی معنویت و خدا است که امیدواریم تمامی مسلمانان از برکات این ماه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه امروز جامعه بحث جوانان است، ادامه داد: امروز نشاط و امید، مطالبه جدی مردم است که انتظار داریم مسئولان برای ایجاد فرصت های شغلی و فراهم کردن جامعه ای پرنشاط اقدام کنند.

رئیس شورای شهر تبریز در ادامه با اشاره به مسابقات فوتبال محلات تبریز اظهار کرد: این مسابقات فرصت مناسبی برای استعدادیابی جوانان است و هزینه برای چنین مسابقاتی بهتر از تیم داری در لیگ برتر است.

به گزارش آی نیوز، در این جلسه، طرح دوفوریتی اهدای ۱۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه آذربایجان شرقی جهت آزادی زندانی های غیرعمد در شورای شهر تبریز تصویب شد.

همچنین لایحه شهرداری تبریز در خصوص کمک بابت هزینه های مربوط به صدور مجوز ترمیم عملیات حفاری آب و گاز جهت واگذاری انشعابات به بیمارستان جدید الاحداث کودکان تبریز توسط خیرین بیمارستان مذکور واقع در شهرک خاوران تصویب شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.