کد خبر : 1083
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1393 - 6:26

کارشناس فوتبال: بازیکنان تاکتیک پذیر شده اند، انضباط تیمی ایران مقابل آرژانتین بسیار بالا بود

کارشناس فوتبال: بازیکنان تاکتیک پذیر شده اند، انضباط تیمی ایران مقابل آرژانتین بسیار بالا بود

آی نیوز:  مربی، کارشناس و بازیکن پیشین تیم های ملی گفت: انضباط تیمی و تاکتیکی ایران مقابل آرژانتین بسیار بالا و تحسین برانگیز بود.

 

غلامرضا باغ آبادی، باخت تیم ملی مقابل یکی از قدرت های مسلم فوتبال جهان با یک گل را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: اگر بازیکنان تیم ایران آزادی عمل بیشتری در زمین حریف داشتند، شاید نتیجه ای بهتر رقم می خورد.

وی یادآوری کرد: هر گاه اشکان دژاگه در زمین حریف پا به توپ شده و آزادی عمل بیشتری پیدا می کرد، مدافعان حریف اذیت می شدند.

باغ آبادی یکی از اهداف سرمربی تیم ملی را برنامه ریزی مناسب برای ارایه بازی های تدافعی با محوریت استفاده از ضد حملات عنوان و اظهار کرد: برنامه تمرینی در اردوهای آفریقای جنوبی و اتریش نیز بر همین منوال صورت گرفت و می توان ادعا کرد کی روش به آنچه که می خواست در این دوره از جام جهانی رسید.

وی ادامه داد: سبک بازی تیم ملی تجمع در زمین خودی بود که این استراتژی تا حد زیادی با موفقیت اجرا شد و در مقابل آرژانتین از فرصت های بسیار خوب در ضد حملات نیز برخوردار شدیم که نتیجه ای در بر نداشت اما نشان داد که ایران مقابل حریفی نامدار حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ستاره سالهای دور تیم ماشین سازی از خلاقیت های فردی و اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی مقابل آرژانتین تمجید کرد و گفت: اگر این دو ویژگی خاص همراه با آزادی عمل بیشتر بازیکنان به ویژه در خط میانی و مهاجمان همراه می شد، بازی زیبا همراه با نتیجه ای مناسب رقم می خورد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.