کد خبر : 1084
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1393 - 6:31

ساماندهی بلال فروشان و سیب زمینی فروشان پارک ائل گلی

ساماندهی بلال فروشان و سیب زمینی فروشان پارک ائل گلی

آی نیوز: مدیران عامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل تبریز از محل تجمع بلال و سیب زمینی فروشان بازدید کردند.

 

مدیران عامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل تبریز، به منظور ساماندهی بلال و سیب زمینی فروشان ائل گلی تبریز، از محل تجمع این فروشندگان درضلع جنوب شرقی پارک ائل گلی و ابتدای ورودی اتوبان شهید کسایی بازدید کردند .

 در این بازدید مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز با اشاره به وضعیت نامناسب این محل، اظهار داشت: همکاری شهرداری منطقه ۲ تبریز و سازمان میادین در رابطه با ساماندهی بلال فروشان و سیب زمینی فروشان پارک ائل گلی با سازمان پارکها و فضای سبز تبریز ضروری است.

محمد حسین حسن زاده اظهار داشت : ورودی پارک ائل گلی از سمت اتوبان شهید کسایی یکی از مبادی مهم شهرتبریز و پارک ائل گلی به لحاظ ورود مهمانان می باشد و در فصل تابستان مورد استقبال شهروندان بویژه مسافران است که وجود این مشاغل در این نقطه ضمن ایجاد جلوه های بصری نامناسب در این پارک باعث ایجاد ترافیک سنگین در مسیر نیز میشود.

وی در ادامه افزود: این طرح به منظور زیبا سازی ورودی ائل گلی از سمت اتوبان شهید کسایی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد . به گفته حسن زاده، با اجرای این طرح ضمن زیباسازی این مسیر از میزان ترافیک حاصل از این مشاغل کاسته خواهد شد .

در ادامه این بازدید مهندس فیروزیان مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز آمادگی این سازمان را جهت همکاری و اجرای طرح فوق اعلام کرده و افزود :امیدواریم با تامین و اجرای زیرساختهای لازم برای انتقال مشاغل موجود در این منطقه به محل مناسب شاهد زیبایی مضاعف ورودی پارک ائل گلی تبریز باشیم .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.