کد خبر : 10870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 3:01

کاربری های عمومی حق مردم و نیاز شهر

کاربری های عمومی حق مردم و نیاز شهر

شهردار منطقه چهار گفت: با اجرای پروژه های متعدد شهری، منطقه ستارخان تبدیل به کانون توسعه شهری شده است.

 

شهردار منطقه چهار گفت: با اجرای پروژه های متعدد شهری، منطقه ستارخان تبدیل به کانون توسعه شهری شده است.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی در مراسم بهره برداری از پارک سردار ملی، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، با بیان اینکه این پارک چهارمین پارکی است که بعد از استقرار شورای پنجم به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: توسعه سرانه فضای سبز یکی از اولویت هایی است که شهرداری منطقه چهار هدف گذاری کرده است.

وی تصریح کرد: پارک سردار ملی در فضایی برابر ۵هزار متر مربع و با هزینه تملک و احداث ۳۰میلیارد ریال در مدت زمان ۶ ماه به بهره برداری رسیده است.

شهردار منطقه چهار اضافه کرد: بالغ بر هشت هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری اجرا شده و محلی که تبدیل به زباله گاه شده بود امروز به عنوان یک پارک محله ای تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

اکبر امجدی با اشاره به اینکه کاربری های عمومی حق مردم و نیاز شهر است، بیان کرد: با اجرای پروژه های متعدد شهری، منطقه ستارخان تبدیل به کانون توسعه شهری شده است.

وی گفت: اجرای پروژه های رفاهی و تفریحی از جمله مجموعه ورزشی ستارخان با هزینه ای بالغ بر ۷۰میلیارد ریال یکی دیگر از پروژه هایی است که در این منطقه در دست احداث است.

شهردار منطقه ۴ توسعه مسیرگشایی در فضای پیرامون منطقه ستارخان را یکی دیگر از طرح های دارای اولویت برشمرد و تصریح کرد: تمام تلاش خادمین مردم در شهرداری منطقه چهار تامین رفاه و آسایش برای همشهریان است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.