کد خبر : 1096
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1393 - 19:19

شهرداری تبریز به دنبال بهره‌برداری تبلیغاتی نیست

شهرداری تبریز به دنبال بهره‌برداری تبلیغاتی نیست

آی نیوز – مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با تاکید بر این که رویکرد مدیریت شهری به دور از جنبه‌های تبلیغی و تشریفاتی است، گفت: شهرداری در اجرای برنامه‌های مختلف، به دنبال بهره‌برداری تبلیغاتی نیست.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میراعتماد عمادی، با اشاره به اجرای پروژه‌های تدوین شده عمرانی اظهار کرد: اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز، در معرض دید شهروندان است و شهروندان شاهد تکاپوی شبانه روزی کارگاه‌های عمرانی در همه نقاط شهر هستند.
وی افزود: شهروندان تبریزی در عمل، شاهد تلاش و فعالیت منتخبان خود در شورای اسلامی شهر و خدمتگزاران خود در شهرداری تبریز هستند.
عمادی با تاکید بر این که رویکرد مدیریت شهری به دور از جنبه‌های تبلیغی و تشریفاتی است، اظهار داشت: شهرداری در اجرای برنامه‌های مختلف، به دنبال بهره‌برداری تبلیغاتی نیست؛ چرا که فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری تبریز برای عموم شهروندان ملموس است.
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز ادامه داد: توسعه ارتباط مدیریت شهری با رسانه‌ها در دستور کار و اولویت کاری روابط عمومی شهرداری بوده و به این منظور، سعی بر این است که تمایزی بین رسانه‌ها وجود نداشته باشد.
وی با تاکید بر استمرار تعامل مدیریت شهری با رسانه‌ها افزود: با در نظر گرفتن مجموع شرایط، هم اکنون فرصت خوبی فراهم آمده تا عموم رسانه‌ها در زمینه اطلاع رسانی و انعکاس مسایل و مشکلات شهروندان فعالیت کنند.
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز تصریح کرد: مدیریت شهری در برنامه‌های‌ریزی‌های کلان مدیریتی مطمئنا پیشنهادها و انتقادات صاحب‌نظران و اندیشمندان این عرصه را در راستای عمران و آبادی هرچه بیشتر شهر مدنظر قرار می‌دهد.
عمادی خاطرنشان کرد: نقد منصفانه و عالمانه فعالیت‌های شهرداری فرصت ارزنده‌ای برای مدیران شهرداری ‌است، تا در تصمیم‌سازی‌های کلی و اصلاح امورات شهری، انتقادات وارد را مدنظر قرار دهند.
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز در پایان از همه صاحبنظران و اصحاب رسانه که با نظرات و انتقادات خود مدیریت شهری را در عمران و آبادانی شهر و ارایه خدمات بهتر و بیشتر، یاری می‌کنند، تقدیر کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.