کد خبر : 10962
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 2:48

اتمام لایروبی استخرها و پمپاژ آب به ارتفاعات عینالی

اتمام لایروبی استخرها و پمپاژ آب به ارتفاعات عینالی

شهریارنیوز: با اتمام لایروبی استخر های تفرجگاه عینالی، پمپاژ آب از استخر واقع در مهرانه رود به ارتفاعات تفرجگاه آغاز شد.

با اتمام لایروبی استخر های تفرجگاه عینالی، پمپاژ آب از استخر واقع در مهرانه رود به ارتفاعات تفرجگاه آغاز شد.

به گزارش آی نیوز، مسئول تأسیسات سازمان توسعه و عمران ون بن علی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت : به دلیل جاری شدن سیلاب در هفته های گذشته و زیر گل و لای ماندن استخر اول سازمان واقع در داخل رودخانه مهرانه رود جنب پل منصور، برای دومین بار بصورت شبانه روزی لایروبی استخرها توسط تلاشگران سازمان عون بن علی به اتمام رسید.

محمد سرافراز مسئول تأسیسات سازمان در ادامه توضیح داد: با فروکش کردن طغیان رودخانه و قطع بارندگی های شدید هفته های گذشته ، نیروهای زحمتکش واحد تأسیسات با همکاری سایر واحدهای سازمان بویژه کارگاه امانی و اجرایی سازمان اقدام به تخلیه و نظافت کلی استخر همچنین تمیزکاری چاه پمپ و رفع اتصالات برق نمود.

محمد سرافراز با اشاره به شروع فصل آبیاری فضای سبز، بیان نمود: توجه به اینکه آب خام مورد نیاز تفرجگاه عینالی از استخر واقع در پل منصور تأمین می شود تسریع در لایروبی و پاکسازی استخر برای راه اندازی مجدد پمپاژ آب استخر به ارتفاعات تفرجگاه حائز اهمیت بود که با اتمام عملیات لایروبی استخرها موفق به راه اندازی مجدد پمپ و آبگیری استخر شدیم تا با تأمین آب مورد نیاز، همچون سالیان قبل شاهد توسعه و نگهداری فضای سبز تفرجگاه عینالی باشیم.

image

image

image

image

image

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.