کد خبر : 10964
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 3:13

آغاز احداث پیست کارتینگ تفرجگاه عینالی

آغاز احداث پیست کارتینگ تفرجگاه عینالی

شهریارنیوز: مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز از آغاز احداث پیست کارتینگ عینالی؛ گامی دیگر برای ایجاد تفریح و هیجان برای علاقمندان در

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز از آغاز احداث پیست کارتینگ عینالی؛ گامی دیگر برای ایجاد تفریح و هیجان برای علاقمندان در تفرجگاه عینالی خبر داد.

به گزارش آی نیوز، شمس الله فیروزیان، با ذکر این خبر گفت: پیست کارتینگ با فضایی مناسب در انتهای پارک ائل داغی جنب اتوبان پاسداران توسط بخش خصوصی در حال احداث می باشد و بزودی به  شهروندان، گردشگران و  جوانان علاقمند عزیز خدمات ارائه خواهد نمود.

فیروزیان هدف از احداث پیست کارتینگ عینالی ایجاد مکانی مفرح و سالم برای تفریح و سرگرمی جوانان و خانواده ها عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری با افتتاح فاز اول کمپ ورزشی در باغ ربع رشیدی عینالی و آغاز به کار پرشیب ترین زیپ لاین طولانی کشور سازمان تمام سعی خود را برای بهره مندی از توان بخش خصوصی بکار بسته است.

وی با اشاره به فراخوان دعوت از سرماه گذاران که آخرین مهلت آن دهم خردادماه سال جاری می باشد، بیان نمود: با تهیه بسته سرمایه گذاری که در آن بیش از ۱۵ طرح برای سرمایه گذاری پیشنهاد شده است این سازمان آماده عقد قرارداد با علاقمندان به سرمایه گذاری در صنعت گردشگری می باشد.

مدیرعامل سازمان افزود: گام های خوبی برای تسهیل شرایط جهت فعالیت سرمایه گذاران برداشته شده است و در مهندسی مجوزها و پیگیری امور این سازمان خود را مکلف می داند در کنار بخش خصوصی و سرمایه گذار باشد.

image

image

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.