کد خبر : 10965
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 5:20

ستاد مسیر گشائی خیابان ۲۴ متری شهید بابائی ( سیلاب قوشخانه) آغاز به کار کرد

ستاد مسیر گشائی خیابان ۲۴ متری شهید بابائی ( سیلاب قوشخانه) آغاز به کار کرد

شهریارنیوز: شهردار منطقه یک از آغاز به کار ستاد مسیرگشائی خیابان شهید بابائی( سیلاب قوشخانه) در محدوده ی این منطقه خبر داد.

image

شهردار منطقه یک از آغاز به کار ستاد مسیرگشائی خیابان شهید بابائی( سیلاب قوشخانه) در محدوده ی این منطقه خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه یک تبریز، محمدرضا قربانیان یکی از مهمترین محورهای کاری برنامه منطقه در سال ۹۷را اجرای طرحها و پروژه های مسیرگشائی دانسته و خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بافت های فرسوده در مناطق کم برخوردار و افزایش بار ترافیکی در اغلب این مسیرها و در کنار ضرورت و توجه به روان سازی ترافیکی و خارج ساختن برخی محلات از بن بست ترافیکی اجرای طرحهای مسیرگشائی در سطح منطقه به عنوان یکی از اساسی ترین محورهای کاری و عملیاتی بوده و در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

شهردار منطقه یک تبریز با تاکید بر اهمیت اجرای طرح های مسیرگشائی به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار گفت : پروژه های مسیرگشائی علاوه بر احیای بافت های فرسوده ، زمینه ساز خروج برخی مناطق مستعد توسعه از بن بست عمرانی شده و در کنار آن باعث رونق اقتصادی و بالا رفتن ارزش منطقه ای املاک اهالی مناطق می شود.

قربانیان افزود: برهمین اساس ضمن  ایجاد ستاد تملک در برخی از مسیرهای منطقه شاهد آغاز به کار ستاد خیابان ۲۴ متری شهید بابائی (سیلاب قوشخانه) هستیم و قصد داریم تا با تمام توان در راستای اهداف منطقه تلاش کرده و این پروژه ها را به ثمر رساندیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.