کد خبر : 10969
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 8:32

اقتدار ملت ایران در سایه خون شهدا به دست آمده است

اقتدار ملت ایران در سایه خون شهدا به دست آمده است

شهریارنیوز: شهردار تبریز با تاکید بر اینکه اقتدار ملت ایران در سایه خون شهدا به دست آمده است، گفت: سالروز حماسه بزرگ آزادی خرمشهر یادآور رشادت های جان برکفان رزمنده این

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه اقتدار ملت ایران در سایه خون شهدا به دست آمده است، گفت: سالروز حماسه بزرگ آزادی خرمشهر یادآور رشادت های جان برکفان رزمنده این مرز و بوم برای نسل جدید است و نشانگر اینکه شهدا چه حماسه های بزرگی را آفریده اند.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر در جریان همایش بزرگ ” فاتحان خرمشهر” و مراسم عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا وادی رحمت، افزود: سالروز فتح خرمشهر نشان دهنده حضوری پر افتخار از انسانهایی است که توانستند با نثار جان خود این حماسه را خلق کند و بدون شک نام این افراد در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

وی اظهار داشت: ملت ایران امتحان خود را به برکت خون شهدا پس داده اند و هیچگاه در برابر ظلم استکبار جهانی قد خم نخواهند کرد و پیروزمندانه در کنار فرزندان این مرز و بوم صدای مردم آزادی خواه جهان را به گوش آمریکا و متحدانش می رسانند.

شهین باهر اعتلای قدرت ایران اسلامی را، نتیجه آن رشادت ها و فداکاری ها دانست و تصریح کرد: به یقین تمام انسان‌های نیکو خصالی که این روز را رقم زده‌اند، سهمی بسزا در سرافرازی و صلابت امروز ایران اسلامی دارند و آرامش و اقتدار جامعه ما، رهین فداکاری و ایثار بی مانند آنان است.

شهردار تبریز خاطر نشان کرد: واقعه افتخارآفرین سوم خرداد متعلق به همه نسل هاست و فرهنگ بسیجی بود که این افتخار را آفرید. ما معتقدیم که در ادامه این راه، همچنان به فرهنگ ارزشمند بسیجی نیازمندیم، با این تفاوت که اگر در آن زمان، از این فرهنگ، توقع تشکیل نیروهای نظامی توانمند و قابل اتکا را داشتیم، امروز از آن، انتظار بسیج کردن مردم برای پیشرفت در عرصه های علمی، نرم افزاری و فن آوری داریم.

گفتنی است این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و فرماندهان سپاه عاشورا، لشکر ۲۱ حمزه، نیرهاهای نظامی و انتظامی و مسولان استانی برگزار شد و در حاشیه آن از کتاب ” آتش روی اروند” به تالیف حاج ارسلان بهاری رونمایی شد.

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.