کد خبر : 1097
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1393 - 4:41

ذوالفقاری: با ابراهیمی و اقبالی توافق نکردیم

ذوالفقاری: با ابراهیمی و اقبالی توافق نکردیم

آی نیوز:  سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این باشگاه با ناصر ابراهیمی و مسعود اقبالی که پیشتر به عنوان دستیاران رسول خطیبی معرفی شده بودند، به توافق نرسید.

 

به نقل از ایرنا، ایوب ذوالفقاری اظهار کرد: با وجود اینکه ابراهیمی و اقبالی به عنوان دستیاران اول و دوم سرمربی تیم انتخاب شده بودند، اما به دلیل برخی مشکلات با این دو نفر توافقی حاصل نشد.

وی با اشاره به مشکل مسکن ابراهیمی از سوی باشگاه، افزود: در این ارتباط باشگاه به دلیل بروز مشکلات در سال های قبل تمایلی به تحویل مسکن به مربیان و بازیکنان ندارد و در این زمینه تضمینی برای نفرات به هیچ عنوان داده نمی شود.

ذوالفقاری ادامه داد: البته هرگونه تصمیم گیری در این رابطه به مدیریت باشگاه مربوط است.

وی در خصوص همکاری نکردن باشگاه مسعود اقبالی گفت: پیشنهاد مالی این مربی خارج از توان باشگاه بود و به همین علت توافقی برای همکاری با وی حاصل نشد.

سرپرست تراکتورسازی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای مهدی نوع بشر مربی دروازه بانان این تیم، از همکاری نکردن باشگاه با این مربی خبر داد و اظهار کرد: جلال بشرزاد به عنوان جایگزین این مربی بومی در تمرینات تراکتورسازی حاضر می شود.

ذوالفقاری دلیل اصلی همکاری نکردن نوع بشر با باشگاه را مشکلات خانوادگی وی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه باشگاه و سرمربی تیم به دنبال جذب یک دستیار است، اظهار کرد: به احتمال قوی دستیار اول خطیبی از مربیان بومی انتخاب خواهد شد.

به گفته وی تمرینات تراکتورسازی تبریز از روز گذشته با حضور ۲۲ بازیکن در تهران شروع شده و با جدیت ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.