کد خبر : 10976
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1397 - 7:47

توسعه زیر ساخت های ورزشی با احداث زمین های چمن مصنوعی

توسعه زیر ساخت های ورزشی با احداث زمین های چمن مصنوعی

شهریارنیوز: معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز اظهار داشت: به دنبال رویکرد فرهنگی مدیریت شهری تبریز و به منظور توسعه فضاهای ورزشی، در چند سال گذشته بیش از ۲۰باب زمین چمن

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز اظهار داشت: به دنبال رویکرد فرهنگی مدیریت شهری تبریز و به منظور توسعه فضاهای ورزشی، در چند سال گذشته بیش از ۲۰باب زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهر تبریز توسط شهرداری تبریز احداث شده است.

به گزارش آی نیوز، محمدحسین اسحقی با اشاره به احداث زمین چمن مصنوعی حکم آباد در منطقه۶ تبریزکه بهره برداری از آن در هفته گذشته صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به پایین بودن سرانه ورزشی این منطقه نسبت به احداث این زمین چمن مصنوعی اقدام شد و احداث این زمین چمن مصنوعی در راستای سهولت شهروندان و جوانان منطقه در دسترسی به مکان های ورزشی است.

وی در ادامه با اشاره به مشخصات فنی این پروژه ابعاد زمین چمن مصنوعی  این پروژه را ۷۲*۸۸ ونوع و جنس چمن مصنوعی را طبق آخرین استاندارد های بین المللی فیفا و دارای تاییدیه کیفیت آزمایشگاه اداره کل ورزش و جوانان کشوراعلام کرد.

وی با بیان اینکه ترویج ورزش در بین شهروندان همواره از اولویت های مدیریت شهری بوده است، افزود: شهرداری تبریز چندین باب زمین چمن مصنوعی را نیز در دست احداث دارد. 

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.