کد خبر : 1110
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1393 - 6:48

لایحه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز تصویب شد

لایحه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز تصویب شد

آی نیوز: شورای اسلامی شهر تبریز دو فوریت و لایحه ۲ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز را از تصویب گذراند.

 

 در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که نیمه شب گذشته در محل صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد اعضای شورا با دو فوریت و اصل لایحه دو هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز موافقت کردند.

شهرداری تبریز اخیرا تفاهم نامه ای با بانک شهر منعقد کرده بود که بر این تفاهم نامه برای سیر مراحل قانونی خود به صورت یک لایحه دو فوریتی در ۸ بند از طرف شهرداری به شورا ارجاع شد.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه شب گذشته خود بعد از استماع نظرات اعضای شورا و توضیحات شهردار کلانشهر تبریز با اکثریت آرا به دو فوریت  و همچنین لایحه شهرداری تبریز رای دادند.

بر اساس این تفاهم نامه بین شهرداری و بانک شهر که به تصویب شورای اسلامی نیز رسید مقرر شده است شهرداری تبریز بتواند ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات از بانک شهر به صورت ال سی استفاده کند.

انتظار می رود با تصویب این لایحه سرعت اجرای پروژه های کلان شهری به صورت محسوسی افزایش خواهد یافت.

تامین منابع مالی برای آزادسازی و احیای بافت فرسود، تامین منابع مالی برای تملک ابنیه، اموال و تاسیسات در مسیرگشایی ها، تامین منابع مالی خرید و واردات و نوسازی کلیه ماشین آلات و ابزار و اقلام مورد نیاز شهرداری،  تامین خودروهای مورد نیاز ناوگان شهری و حمل و نقل عمومی، تامین منابع خرید اقلام شهرداری از قبیل آهن آلات سیمان، قیر و.. به شرط تامین از بازار داخلی، ارائه تسهیلات به پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری در جهت تسریع اجرای پروژه ها و کلیه طرخ های مصوب گردیده در قالب لایحه بودجه سال های ۹۳ و ۹۴  بندهای لایحه تقدیمی شهرداری تبریز بودند که به تصویب شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.