کد خبر : 1124
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1393 - 8:49

ابراهیم زاده: امیدوارم تراکتورسازی بازهم قهرمان شود

ابراهیم زاده: امیدوارم تراکتورسازی بازهم قهرمان شود

بازیکن سابق تراکتورسازی و مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما برای کسب عنوان قهرمانی نمی‌جنگد.

 

مسعود ابراهیم‌زاده در مورد دلیل جدایی از تراکتورسازی، گفت: من یازده سال برای این تیم زحمت کشیده بودم اما دیدم هیچکس از باشگاه با من تماس نگرفت و پیشنهاد هم از باشگاه خوب سایپا داشتم و به این تیم آمدم.

وی افزود: با این حال اصلا دلخوری از مسئولان تراکتورسازی ندارم. با همه بازیکنانش هم رفیق هستم و همواره برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه بازیکنان زیادی از تراکتورسازی جدا شدند و فکر می‌کند این تیم موفق شود، گفت: فکر می‌کنم ۱۴- ۱۵ بازیکن از این تیم جدا شده‌اند با این حال امیدوارم که بازیکنان جدیدی که به این تیم آمده‌اند برای تراکتورسازی مثمر ثمر باشند. ما بعد از ۴۰ سال توانستیم تراکتورسازی را قهرمان جام حذفی کنیم امیدوارم بازیکنان جدید هم بتوانند این تیم را به موفقیت برسانند.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه فکر می‌کند سایپا در لیگ برتر به چه مقامی برسد، گفت: جلالی مربی سرشناسی در فوتبال ایران است  و یکی از مربیان علم‌گراست و بازیکنان خوبی هم مثل سیدصالحی، میلاد میداودی، نزهتی و … را جذب کرده‌ایم و بازیکنان خوبی هم از قدیم در سایپا حضور داشته‌اند. با این حال در سایپا برای کسب عنوان قهرمانی نمی‌جنگیم و تلاش خواهیم کرد به آنچه استحاقش را داریم برسیم و از اعتبار فوتبالی‌مان دفاع کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.