کد خبر : 11355
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 - 4:24

آغاز عملیات آسفالت ریزی کوی نیلوفر آخماقیه

آغاز عملیات آسفالت ریزی کوی نیلوفر آخماقیه

شهریارنیوز: همزمان با اتمام عملیات آبروسازی و جدول گذاری کوچه نیلوفر آخماقیه، عملیات آسفالت ریزی این محل توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجراست.

image

همزمان با اتمام عملیات آبروسازی و جدول گذاری کوچه نیلوفر آخماقیه، عملیات آسفالت ریزی این محل توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجراست.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : با تلاش شبانه روزی همکاران این شهرداری در راستای ارائه خدمات محله ای و مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی محل  ، عملیات جدول گذاری، ساماندهی، اصلاح آبروهای کوی نیلوفر به اتمام رسیده و عملیات آسفالت ریزی اساسی این کوچه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجراست. .

شهردار منطقه افزود: در این کوی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع در قالب  ۲۶۵ تن آسفالت ریزی  صورت خواهد گرفت . 

فرخی تصریح کرد: ساماندهی و بهسازی محلاتی از سطح منطقه که سال هاست هیچ توجهی به مشکلات آن نشده از جمله برنامه های اولویت دار این شهرداری است  و در این راستا از همکاری و همیاری اهالی منطقه نیز قدردانی می کنیم .

وی گفت: اهالی این کوچه ها چندین سال بود که با مشکلات عدیده ای در این محل روبرو بودند که وضعیت نامناسب بهداشتی در این محل باعث ایجاد مشکلات فراوانی شده بود که خوشبختانه امروز شاهد مرتفع شدن این مسایل در این محل هستیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.