کد خبر : 1139
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 تیر 1393 - 4:58

یونس باهنر و قادر رحیم زاده به کادر فنی تراکتور سازی اضافه شدند

یونس باهنر و قادر رحیم زاده به کادر فنی تراکتور سازی اضافه شدند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از حضور یونس باهنر و قادر رحیم زاده در کادر فنی این تیم خبر داد.

 

ایوب ذوالفقاری، با اشاره به عدم توافق باشگاه با ناصر ابراهیمی و مسعود اقبالی، اظهار کرد: بر اساس تصمیم سرمربی تیم و موافقت مدیریت باشگاه به جای این دو نفر باهنر و رحیم زاده که از نیروهای بومی و جوان تبریز هستند در کادر فنی تیم حضور خواهند داشت.

وی افزود: با حضور این دو مربی جوان تحصیل کرده و کاربلد بومی مجموعه کادر فنی تراکتورسازی برای حضور در لیگ چهاردهم تکمیل شد.

ذوالفقاری با تاکید بر اینکه تراکتورسازی در فصل جدید با رویکردی نو و هدف گذاری بر جوان گرایی فعالیت خود را شروع کرده است، گفت: کادرفنی کنونی یکی از قوی ترین، بهترین و مجرب ترین مربیان بومی را شامل می شود که به لحاظ جوانی دارای انگیزه های لازم برای پیشبرد اهداف باشگاه هستند.

یونس باهنر مدافع ۳۷ ساله و خوش اخلاق سال های پیش تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران است که سابقه مربیگری در تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز را نیز دارد.

قادر رحیم زاده  نیز از مربیان بومی تبریز و دارای مدرک مربیگری C است و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی و فیزیولوژی به پایان رسانده است.

هر دو مربی از جمله نفراتی هستند که در لیست مربیان حایز شرایط برای سرمربیگری در لیگ برتر فدراسیون فوتبال جای دارند. ایرنا

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.