کد خبر : 11406
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1397 - 7:26

اجرای طرح گسترده ساماندهی باکس های جمع آوری پسماندهای شهری در سطح مناطق دهگانه

اجرای طرح گسترده ساماندهی باکس های جمع آوری پسماندهای شهری در سطح مناطق دهگانه

شهریارنیوز: طرح گسترده ساماندهی باکس های جمع آوری پسماندهای شهری با همکاری معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه توسط سازمان مدیریت پسماند صورت می پذیرد .

image

طرح گسترده ساماندهی باکس های جمع آوری پسماندهای شهری با همکاری معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه توسط سازمان مدیریت پسماند صورت می پذیرد .

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان با اشاره به مطلب فوق، افزود : حذف زوائد بصری در سطح شهر یکی از طرح های مهم و شاخص معاونت خدمات شهرداری تبریز در راستای اجرای طرح ناحیه محوری است که ساماندهی باکس های موجود در سطح شهر مربوط به سازمان مدیریت پسماند میباشد .

اصغری اظهار کرد: طبق جلسات متعدد با ناظرین سازمان مدیریت پسماند در خصوص عملیاتی نمودن این طرح گسترده ، رفع ایرادات باکس های معیوب ، ساماندهی زیر باکس ها و همچنین حذف باکس ها از تقاطع و جلوی غذا خوری ها و رستوران های سطح شهر در دستور کار قرار گرفته ، تا خدمت رسانی به طور کامل به شهروندان انجام گرفته و از منظر شهری نامناسب در سطح شهر جلوگیری بعمل آید .

مدیر عامل سازمان مدیریت پسمانمد شهرداری تبریز در خصوص جمع آوری برخی از باکس ها از سطح شهر گفت: جمع آوری برخی از باکس ها از سطح شهر به منظور ساماندهی ، تعمیر و رنگ آمیزی انجام گرفته که مجددا با نظارت دقیق مدیران ارشد دستگاه نظارت سازمان مدیریت پسماند ، در محل های مناسب نصب می شود .

اصغری در پایان ضمن قدردانی از تلاش و مشارکت معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، افزود: این در در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در سطح شهر و با هماهنگی معاونت خدمات شهری مناطق دهگانه در اجرا است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.