کد خبر : 11412
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1397 - 13:01

رنگ آمیزی یکسان کرکره مغازه ها در مناطق مختلف تبریز

رنگ آمیزی یکسان کرکره مغازه ها در مناطق مختلف تبریز

شهریار نیوز: به همت معاونت خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز و با مشارکت شهروندان فهیم تبریزی کرکره مغازه ها در نقاط مختلف شهر به طور یکسان رنگ آمیزی می شود.

آی نیوز: به همت معاونت خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز و با مشارکت شهروندان فهیم تبریزی کرکره مغازه ها در نقاط مختلف شهر به طور یکسان رنگ آمیزی می شود.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی و امورفرهنگی ستاد معاونت خدمات شهری، در ادامه اجرای طرح جامع خدماتی “گوزل تبریزیم ” از سوی این معاونت و در راستای زیباسازی بصری و از بین بردن نازیبائیهای شهری، عملیات رنگ آمیزی یکسان مغازه ها در نقاط مختلف شهر آغاز شده است.

بنابراین گزارش، در این طرح عوامل حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز در مناطق دهگانه،  با دعوت از صاحبان مغازه ها و اصناف مبنی بر مشارکت آنان در رنگ آمیزی یکسان کرکره مغازها، با همکاری داوطلبانه و صمیمانه این عزیزان نسبت به انجام این طرح اقدام می نمایند.

این گزارش می افزاید: با ادامه روند اجرای این طرح در سطح کل مناطق، شاهد زیبائی فوق العاده بصری در معابر عمومی و از بین رفتن نازیبائیهای شهری در این زمینه خواهیم بود.

گفتنی است در ادامه اجرای این طرح، در نظر است با مشارکت همشهریان عزیز همه کرکره مغازه ها بطور همسان با رنگ سفید رنگ آمیزی شود.

 

image

image

image

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.