کد خبر : 1146
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 تیر 1393 - 8:38

ذوالفقاری: عده ای در فصل نقل و انتقالات دایم الاعتراض هستند

ذوالفقاری: عده ای در فصل نقل و انتقالات دایم الاعتراض هستند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ابراز گلایه از برخی حاشیه سازی ها برای این تیم، گفت: کار عده ای در زمان نقل و انتقالات فصل دایم الاعتراض بوده و تحت هر شرایطی ناراضی هستند.

 

ایوب ذوالفقاری اظهار کرد: جای تاسف است که برخی ها از زمانی که رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم منصوب شده همواره اظهارات انتقادی داشته و ازاینکه تعدادی از بازیکنان مسن از تیم رفته اند، ابراز نگرانی می کنند.

وی افزود: کسی که باید بیش از دیگران نگران تیم باشد سرمربی و مدیرعامل باشگاه است و آنها بهتر از هر کسی می دانند که چه نفراتی به درد تیم می خورند و چه کسانی باید از تیم بروند.

ذوالفقاری ادامه داد: برخی ها کارشان شده دخالت در تعیین نفرات تیم به طوری که برای جذب و یا نگه داشتن نفری خاص ۲۰۰ بار تلفن باشگاه و مسوولان زنگ می خورد که این وضعیت در شان باشگاه تراکتورسازی نیست.

وی اضافه کرد: تراکتورسازی سرمربی دارد که به کارش اعتماد حاصل شده تا سکان هدایت این تیم را برای فصل آینده بر عهده بگیرد و مسوولیت هرگونه نتیجه در این تیم متوجه سرمربی است، بنابراین دخالت عده ای در نقل و انتقالات به هیچ عنوان کاری دست و پسندیده نیست.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی از شایعه سازی بعضی سایت ها و مطبوعات نسبت به این تیم گلایه کرد و گفت: در حالی که مدیرعامل باشگاه در اردوی تهران حضور داشته و برای ادامه کارهای اجرایی به تبریزسفر می کند، این موضوع توسط عده ای چنان دروغ پردازی حرفه ای می شود که انگار مدیرعامل با قهر اردوی تهران را ترک کرده است.

ذوالفقاری افزود: این حاشیه سازی ها تا جایی ادامه می یابد که تعدادی از روزنامه ها از درگیری بین مدیرعامل و سرمربی خبر می دهند که تمام این اخبار کذب محض بوده و هیچ مشکلی در باشگاه تراکتورسازی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون مدیریت باشگاه در حد توان و وسع خود از کادرفنی تیم حمایت کرده است، گفت: این حمایت ها همچنان ادامه دارد و ما بر اساس همین سیاست ها کار می کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.