کد خبر : 11477
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 - 15:29

مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان معرفی شد

مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان معرفی شد

طی آیینی با حضور مسئولان استانی و کشوری، مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان در محل مجتمع مس سونگون ورزقان معرفی شد….

 

طی آیینی با حضور مسئولان استانی و کشوری، مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان در محل مجتمع مس سونگون ورزقان معرفی شد. 

 مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در این جلسه گفت: کشور ما امسال متوجه هجمه اقتصادی از سوی استکبار جهانی است و اگر بخواهیم در شرایط کنونی بر استکبار پیروز شویم باید با تکیه بر همدلی و وحدت، توسعه و تولید را به‌ حداکثر برسانیم . 

محمدرضا بنی‌اسدی‌راد با بیان اینکه مدیر جدید مس سونگون یک فرمانده عملیاتی بسیار خوب برای توسعه می تواند باشد، گفت: امیدواریم با جذب سالیانه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه ، تا سال ۱۴۰۰ کارخانه صدهزارتنی ذوب مجتمع مس سونگون راه‌اندازی شود تا خواسته دیرین مردم آذربایجان و شهرستان ورزقان محقق شود . 

وی افزود: اصلاح پکیج معدن و همچنین سرعت بخشیدن به فعالیت‌های اکتشافی برای بهبود وضعیت مجتمع مس سونگون نیازمند همکاری و تلاش بیشتر بوده و امیدواریم با افزایش ظرفیت تولیدی کنسانتره این مجتمع بتوانیم در مرحله اول ظرفیت کامل کارخانه ذوب را  تا سال ۱۴۰۰  به ۴۰۰ هزار تن برسانیم . 

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران  در پایان گفت: ان شاالله در سال ۱۴۰۰ مجموعه مس سونگون بالنده و سرزنده باشد و با تکمیل این پروژه ها، مس به عنوان زنجیره ارزش برای کل آذربایجان باعث افتخار شده و به عنوان نگین در آذربایجان شرقی بدرخشد. 

بر اساس این گزارش، در این مراسم “رضا شریفی” به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان معرفی و از خدمات محمد حاج آقازاده قدردانی شد. 

شریفی از مدیران اسبق مس سونگون بوده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.