کد خبر : 11494
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 7:52

شهردار و اعضای شورای شهر تبریز برای اهدای عضو ثبت نام کردند

شهردار و اعضای شورای شهر تبریز برای اهدای عضو ثبت نام کردند

شهریارنیوز: شهردار و اعضای شورای شهر تبریز برای دریافت کارت اهدای عضو بدن در صحن علنی شورا ثبت نام کردند.

image

شهردار و اعضای شورای شهر تبریز برای دریافت کارت اهدای عضو بدن در صحن علنی شورا ثبت نام کردند.

به گزارش آی نیوز، شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در حالی صبح امروز در صحن علنی شورا برگزار شد که شهردار تبریز و اعضای شورای شهر جهت دریافت کارت اهدای عضو، با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز ثبت نام کردند.

در ادامه این جلسه شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به روز قدس اظهار کرد: در قدس همواره شاهد مظلومیت بشریت بوده و هستیم که متأسفانه فریاد این مردم مظلوم را در جهان کسی نمی شنود که امیدوارم در آینده نزدیک شاهد جایگزینی حکمرانی مهربانی بر خشنونت در سرتاسر جهان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به امر پسندیده اهدای عضو اظهار کرد: اهدای عضو یک انسان برابر با نجات هشت انسان دیگر است که امروز خوشبختانه در تبریز شاهد حضور دانشمندان و پزشکان در این امر هستیم که همت کردند و عمل های پیوند عضو در این سال های اخیر را صورت داده است.

اکبرنژاد در ادامه افزود: البته امروز مهم تر از پیوند عضو بدن، پیوند دل هاست که باید تمامی مسئولان با ایجاد امید و نشاط در جامعه، سلامت روانی مردم را حفظ کنند که این مهم نیازمند تلاش جدی همگانی دارد.

وی همچنین بر افزایش رفاه و تسهیل در امور مردم توسط شورای شهر و شهرداری تبریز تأکید کرد و گفت: ما باید با تسهیل در مقررات خواسته مردم را تسهیل کرده و رضایت نسبی آنان را به دست آوریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.