کد خبر : 1165
تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1393 - 20:31

انتقاد آیت‌الله شبستری از شیوع توزیع و استعمال موادمخدر در آذربایجان‌شرقی

انتقاد آیت‌الله شبستری از شیوع توزیع و استعمال موادمخدر در آذربایجان‌شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ضمن انتقاد از وضعیت نامناسب شیوع توزیع و استعمال موادمخدر به خصوص شیشه گفت: انتظار داریم نیروی انتظامی به طور جدی وارد عمل شود تا شاهد بدبختی جوانان و خانواده‌ها نباشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در دیدار فرمانده جدید انتظامی استان آذربایجان‌شرقی ضمن پایین شمردن میزان جرایم و مفاسد اخلاقی استان نسبت به دیگر استان‌ها اظهار کرد: غیرت مذهبی و ولایتمداری آذربایجان‌شرقی نسبت به دیگر استان‌ها قابل قیاس نیست ولی با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار و عواملی چون ماهواره، ارتباطات و اینترنت که به صورت وسیع در اختیار مردم است برخی مفاسد اخلاقی رو به گسترش است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در این امر کار فرهنگی به اندازه‌ کافی انجام یافته و می‌یابد ولی به مقداری اقتدار و ابهت نیاز است، چرا که اگر گناه از ابهت بیفتد، دشمنان اسلام به خواسته‌ خود می‌رسند، که کلید حل این مسئله نیز برعهده نیروی انتظامی است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: بایستی در بحث امنیت اخلاقی از خواهران بیشتری استفاده شود و نیروی انتظامی در صورت کمبود نیرو می‌توانند از خواهران بسیجی استفاده کند تا شاهد برخورد فیزیکی برادران با خانم‌های بدحجاب نباشیم.

وی از وضعیت نامناسب شیوع توزیع و استعمال مواد مخدر بخصوص شیشه و مشروبات الکلی انتقاد کرد و افزود: انتظار داریم نیروی انتظامی به طور جدی وارد عمل شود تا شاهد بدبختی جوانان و خانواده‌ها نباشیم، چرا که عامل ۶۰ درصد طلاق‌ها، مسئله‌ اعتیاد است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.