کد خبر : 11698
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 3:55

نورپردازی پل ابوریحان در آستانه عید سعید فطر به بهره برداری رسید

نورپردازی پل ابوریحان در آستانه عید سعید فطر به بهره برداری رسید

شهریارنیوز: نورپردازی پل ابوریحان توسط معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ بطور کامل به بهره برداری رسید.

نورپردازی پل ابوریحان توسط معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ بطور کامل به بهره برداری رسید.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، علی دهقانی معاون خدمات شهری منطقه گفت: در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، نورپردازی پل ابوریحان تکمیل و تقدیم شهروندان عزیز شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت پل ابوریحان در خیابان آزادی و همچنین در مسیر ترمینال بزرگ تبریز که اکثر مسافرین ورودی به شهر از این میدان تردد می کنند، زیباییی افزایی و نورپردازی پل با تاکید شهردار منطقه مرتضی موحدنیا در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری منطقه قرار گرفت و سریعا توسط اکیپ امانی و با استفاده از نیروهای کاملا خدماتی منطقه به لحاظ صرفه جویی در هزینه انجام گرفت.

لازم بذکر است؛ در نورپردازی و زیباسازی پل ابوریحان در حدود ۵۰۰ عدد نورافکن LED  در عرشه استفاده شده است و همچنین به دیواره های بغل در حدود ۲۵۰ متر نوار نوری به کار رفته و نورپردازی پایه ها و ستونها نیز بطور کامل تعمیر شده که زیبایی خاصی به این پل بخشیده است.

مرتضی موحدنیا شهردار منطقه در این خصوص بیان داشت: شهرداری منطقه ۳ برنامه ویژه ای برای زیباتر شدن شبهای منطقه از جمله در ابنیه ها و پارکهای سطح منطقه را در دستور کار خود قرار داده است تا مراجعه کنندگان به پارک ها در شبها علاوه بر شاهد بودن به فضایی دلنشین و آرام از زیبایی بیشتری نیز بهره مند شوند. 

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.