کد خبر : 11707
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 7:26

اهتمام سازمان پارکها برای احیای فرهنگ آشتی شهروندان با گل و گیاه

اهتمام سازمان پارکها برای احیای فرهنگ آشتی شهروندان با گل و گیاه

شهریارنیوز: مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز با گرامیداشت فرا رسیدن ۲۵ خرداد روز ملی گل و گیاه، گفت: گل، این آفرینش پروردگار جلوه‌ای از مهربانی خود اوست که

image

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز با گرامیداشت فرا رسیدن ۲۵ خرداد روز ملی گل و گیاه، گفت: گل، این آفرینش پروردگار جلوه‌ای از مهربانی خود اوست که زیباست و زیبایی را دوست دارد.

به گزارش آی نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز، علی مدبر با بیان این مطلب اظهار داشت: لطافت، زیبایی، رنگ و بوی خوش گل در تلاطم زندگی روزمره و شهرنشینی می تواند بهانه‌ای باشد برای اندکی آرامش.

مدبر افزود: ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیباى طبیعى، راهى ساده، ولى مهم، جهت کسب آرامش و تلطیف روح و روان آدمى است.

وی تصریح کرد: آثار مهم و شفابخش زندگی در کنار گل و گیاه تا اندازه ای زیاد است که  پژوهشگران توصیه می کنند همواره یک شاخه گل یا یک گلدان کوچک گل در منزل یا محل کار در معرض دید خود داشته باشید.

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز یادآور شد: سازمان پارکها به عنوان مهمترین متولی این بخش، تمام تلاش خود را دارد تا شهر را به مثابه حیاطی بزرگتر و زیباتر برای شهروندان آماده سازی کند چرا که حضور گل و گیاه در فضای مسکونی بستر بسیار مناسبی برای آرامش روح و روان انسان ایجاد می‌کند و همه روان شناسان به تاثیر روانی گل بر انسان تاکید کرده‌اند.

مدبر گفت: کاشت انبوه گلهای فصلی در مناسبت‌های مختلف در سطح شهر همواره یکی از برنامه‌های اصلی سازمان پارکهای تبریز جهت زیبایی بصری هر چه بیشتر به شمار می رود.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به عموم شهروندان، خاطرنشان کرد: همزمانی دو مناسبت فرخنده عید سعید فطر و روز گل و گیاه، اتفاقی مبارک است که گرامی می‌داریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.