کد خبر : 1183
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1393 - 7:34

تصویب اجرای دو طرح مشارکتی و سرمایه گذاری در نشست شورای شهر تبریز

تصویب اجرای دو طرح مشارکتی و سرمایه گذاری در نشست شورای شهر تبریز

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اجرای دو طرح مشارکتی با بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه مناطق ۹ و ۲ شهرداری تبریز به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

سعید حاجی زاده افزود: یکی از این طرحها سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه خاوران، با بیش از ۵۰ هزار متر مربع زیربنا شامل احداث هتل، سالن همایش، کاربری تجاری، کمپ اقامتی و پارکینگ است.
وی ادامه داد: آورده شهرداری در این طرح مشارکتی اعطاء۳۰ هزار متر مربع زمین باضافه پرداخت عوارض احداث و آماده سازی زمین است که در مجموع نزدیک به ۲۳۰ میلیارد ریال برآورد شده و کل آورده طرف مشارکت کننده هم ۵۸۰ میلیارد ریال می باشد که صرف احداث مجتمع خواهد شد.
حاجی زاده اضافه کرد: بر اساس نظر اعضای شورا شهر تبریز سهم شهرداری از کل مشارکت و سرمایه گذاری در این طرح به ترتیب ۳۰ درصد تعیین شد که همان نظر و مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز همچنین از سرمایه گذاری شرکت توسعه فناوریهای پیشرفته آذرآبادگان در شهرک یاغچیان خبر داد و افزود: این طرح مشارکتی با ۱۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا شامل مجموعه تفریحی، تجاری، اداری، خدماتی و پارکینگ است.
سعید حاجی زاده میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این طرح را ۱۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: آورده شهرداری تبریز هم بازای تامین پنج هزار و ۷۴۸ متر مربع زمین و عوارض احداث ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است. 
وی افزود: سهم طرفین از کل سرمایه گذاری در این طرح ۵۶/۱ درصد برای شهرداری و ۴۳/۹ درصد برای طرف مشارکت کننده تعیین شد.
حاجی زاده یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای شهر تبریز این طرحها حداکثر تا شش ماه پس از تصویب باید عملیاتی و اجرایی شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.