کد خبر : 1204
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1393 - 8:57

تلاش یک روزنامه برای رودرو قرار دادن خطیبی و نظمی

تلاش یک روزنامه برای رودرو قرار دادن خطیبی و نظمی

یکی از روزنامه های ورزشی این روزهای رویه ای را اتخاذ نموده است که به طور پیدا و پنهان خط رودر رو قرار دادن نظمی در دستور کار خود قرار داده است.

 

این روزنامه ورزشی با مستمسک قراردادن نگرانی های هواداران و با پررنگ کردن قضیه جدایی بازیکنان از تیم تراکتور سعی می کند تا از این دو قضیه به نفع متامع خود بهره برداری نماید.

در آخرین یادداشت این روزنامه، نویسنده مقاله با یک فرار به جلو از نگرانی رسول خطیبی از انداخته شدن توپ نحوه انتخاب بازیکنان به میدان رسول خطیبی توسط جمشید نظمی خبر می دهد.

در صورتی که حتی در این مقطع زمانی هماهنگی بین مدیرعامل و سرمربی تیم از هرزمانی بیشتر می نماید.

در اینکه باشگاه و شخص مدیر عامل نتوانسته است تمامی خواسته های رسول خطیبی را پاسخ گوید شکی نیست.

حتی انتقاد به کار ضعیف مدیرعامل هم کاملا وارد است که نتوانسته باشد به خواسته های رسول خطیبی پاسخ دهد و از خروج بازیکنان نامی جلوگیری نماید.

اما با این حال رودر رو قرار دادن مدیرعامل و سرمربی تیم می تواند به  وارد شدن حاشیه به متن باشگاه در روزهای حساس باقی مانده تا پایان مهلت جذب بازیکنان از کارایی باشگاه به صورت محسوسی بکاهد.

هرچند به نوع عملکرد مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ایرادات عمده ای وارد است اما با این حال رو دررو قرار گرفتن مدیرعامل و سرمربی تیم در این مطقع حساس هیچ نفعی برای تیم ندارد بلکه باعث از هم پاشیده شدن شیرازه تیم در اول فصل و حتی قبل از شروع مسابقات می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سبحان جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۱۰

به نظر من تماشاگران باید به سر مربی جدید و بازیکنان انرژی مثبت بدهند مطمئن باشید به جوان آذری ایرانی اگر انرژی مثبت داده شود همان آلمانی که به برزیل ۷ گل زد به همان تیم بازیکنان تراکتور ۷ گل می زنند ما باید شعار ما می توانیم را به بازیکنانمان دیکته کنیم بازیکنان پولکی مشهور و بی تعصب به درد تماشاگران فهیم تراکتور نمی خورند ما با گمنامها می توانیم قهرمان لیگ کوچک ایران و لیگ آسیا شویم چون ما بهترین تماشاگران و طرفداران دنیا را داریم.