کد خبر : 1207
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1393 - 19:53

حل مشکلات مناطق کم برخوردار مورد توجه شورا و شهرداری تبریز است

حل مشکلات مناطق کم برخوردار مورد توجه شورا و شهرداری تبریز است

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: حل مشکلات مختلف مناطق کم برخوردار, حاشیه نشین و مناطق بافت فرسوده مورد توجه شورای چهارم و شهردار کلانشهر تبریز قرار دارد.

 محمدحسین جعفری در مراسم بهره برداری از اولین خانه سلامت شهرداری منطقه ۱۰ تبریز گفت: افتتاح خانه سلامت در منطقه ارم باعث سربلندی اعضای شورای اسلامی و شهردار کلانشهر تبریز در میان مردم ساکن در این منطقه شده است.

سردار جعفری با تقدیر از زحمات شهردار منطقه ۱۰ تبریز اظهار داشت: امیدواریم مناطق کم برخوردار بیش از این رونق پیدا کند و این امر در دوران شورای چهارم کاملا شدنی است.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش شهرداری به مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین تبریز اظهار داشت: مناطق فوق استعداد و پتانسیل این را دارند که کارهای بزرگ عمرانی و توسعه ای در آنها انجام گیرد  و قطعا این مناطق بیش از این مستعد و مستحق توسعه و رشد هستند.

جعفری افزود: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار کلانشهر تبریز همت دارند که مناطق حاشیه نشین و بافت فرسوده تبریز را در مدت چهار سال شورای چهارم متحول نماید.

وی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم هیچ وقت از یادها نمی رود, گفت: آنچه که از ما می ماند خدمت خالصانه خواهد بود و از خدا می خواهیم هر عملی که از ما ساطع می شود برای رضایت مردم و خداوند متعال باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش ارتقای سلامتی مردم و در نهایت جلب رضای خداوند متعال را در سایه سعی و تلاش صادقانه محقق شدنی دانست.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.